M
MySelene
Vieras
ollaanko me jotain 4 sitkeetä (tai säälittäviä..ihan miten vaan) tyyppejä täällä vai olenko ihan yksin..?

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:hmmm...mulla olis kans vaan toinen..![]()
Etkös sä nuku alasti eli sulla on "banaani"....![]()
Näppärästi päätelty..![]()
En mä aivan turha muija ole![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:hmmm...mulla olis kans vaan toinen..![]()
Etkös sä nuku alasti eli sulla on "banaani"....![]()
Näppärästi päätelty..![]()
En mä aivan turha muija ole![]()
![]()
..ja vieläpä ehtaa luomua eli reilun kaupan tuote.. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:Persikalla tai tortullakin pääsee mukaan..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:piirakkahan täytyy sivellä aina munalla..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:Persikalla tai tortullakin pääsee mukaan..![]()
hmm..ku ei oo...hitsi...taas mut jätetään ulkopuolelle..tylsää... |O
Alkuperäinen kirjoittaja alff:täällä ollaan ja bileisiin tahtoo mukaan.. en kyllä omista pyjamaa enkä banaania..![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:piirakkahan täytyy sivellä aina munalla..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:piirakkaa, persikkaa, torttua....unohtuiko jotain..?
Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:Alkuperäinen kirjoittaja alff:täällä ollaan ja bileisiin tahtoo mukaan.. en kyllä omista pyjamaa enkä banaania..![]()
![]()
piirakka,persikka ja torttukin käy:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:piirakkaa, persikkaa, torttua....unohtuiko jotain..?
se sively...munalla...piirakan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:piirakkaa, persikkaa, torttua....unohtuiko jotain..?
vois pitää piknikit..ulkona...puistossa..
Alkuperäinen kirjoittaja alff:no jos olis sitten munapiirakkaa..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:piirakkaa, persikkaa, torttua....unohtuiko jotain..?
vois pitää piknikit..ulkona...puistossa..
Vois olla aika mehukas piknik.. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:Alkuperäinen kirjoittaja alff:no jos olis sitten munapiirakkaa..![]()
Lihaisa munapiirakka.![]()