Pitäs joku tsompisarja taas kytätä kuulema, mä haluisin palstailla ja kuunnella musaa. Miehet, huooooh, kompromissejä, kompromissejä![]()
sitä se elämä on
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pitäs joku tsompisarja taas kytätä kuulema, mä haluisin palstailla ja kuunnella musaa. Miehet, huooooh, kompromissejä, kompromissejä![]()
onko sana "multitasking" tuttu?
Meilläkin mies haluaisi välillä katsoa tollasia leffoja ja silti se on aina itse se, joka näkee painajaisia ja puhuu unissaan niiden jälkeen![]()
Meilläkin mies haluaisi välillä katsoa tollasia leffoja ja silti se on aina itse se, joka näkee painajaisia ja puhuu unissaan niiden jälkeen![]()
herttasta
Kaksoisveljensä kanssa aina olleet ihmeellisiä kukkujoita. Mieheni kerran herännyt, kun on ollut avaamassa ulko-ovea (asui n. kuukauden yksin ennenkuin muutin kanssaan asumaan), mutta veljensä löysi itsensä joskus ihan rapusta asti. Kun olivat pieniä, joutuivat vanhemmat kasaamaan ulko-oven eteen illalla rompetta ettei pojat löytäisi tietänsä ulos.
Nykyään mies harvoin hortoilee unissaan, mutta useimmiten silloin, kun edellispäivänä on tapahtunut jotain erityisen jännää.
Kauhulla odotan, että alkaako meidän tyttäret yökukkujiksi![]()
Ihana:heart:
Mä olen meistä taas se pelkuri, mies hätistää mua pitkin iltaa pimeessä kämpässä ja jää vaanimaan jonkun nurkan taakse. Se on kamalaa. Onneks sentään ei ole niinkuin viime kämpässä että pääsee kiertämään ympyrää; eteinen, olohuone, makkari, kylppäri, eteinen. Mies jäi monesti saunan lauteelle nauramaan piiloon kun minä jatkoin rundia monta kierrosta vielä ja kiljuin kun apina![]()
Hyi ettäKamalalta kuulostaa tollanen vainoaminen!
Tästä tuli mieleen yksi juttu, ihan offtopic.
Te jotka nukutte parisängyssä, niin miten päin nukutte? Jonkin teorian mukaan mies hakeutuu nukkumaan lähemmäs ovea, halustaan suojella huoneessa nukkujia tms.
Nukun aina oven puolella.
Ulkona näyttää pimeältä. Kävin äsken ärrällä vähän kenoa pelaamassa niin saa huomenna rahaa. Kahvia on pannussa tulossaMitäs teille kuuluupi? Miltä ulkona näyttää? Joko lapset nukkuu ja mitä on päällä/lasissa/lautasella?
Joo munt tylsistyttää :ashamed: taas
Meillä myös jostain syystä minä olen aina hakeutunut oven puolelle. Uskon johtuvan siitä, että olen herkempiunisempi ja olen haluamattanikin valppaampana lapsia varten. Siitä on sitten helppo kimmota ylös, jos kuuluu itkua tms.
Tällaisen kuvasin pihalta tänään.
![]()
Niin suloisia pihamaalla temmeltäessään, mutta tuolla vintillä voivat halutessaan saada paljon pahaa aikaan![]()
Tuntuu olevan aika ihmiskohtaista rottiin suhtautuminen. Tiedän, että levittävät tauteja, tiedän, että voivat tehdä haittaa asutuksiin. Siksi olemme hävittämässä niitä tai mahd. hiiriä vintiltämme.
En tiedä mistä ne tulevat. Piharoskis on pihalla ja meillä on kaksi piharakennusta. Olemme asuneet tässä talossa vuoden. Appivanhemmat 10 vuotta.
Tiedän paljon ihmisiä, joita rotat ällöttää. Itse olen melkein liiankin eläinrakas eikä piharotissa mielestäni ole mitään ällöä.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27442903:Ihan kuule tässä arkea kärvistellään. Juuressavotta odottaa keittiössä. Mutta sitä olisin sulta kysynyt, että nyt kun oot pääkaupunkiseudulle muuttanut, niin kiinnostaisiko joskus treffata kahvin merkeissä jossain stadin kahvilassa?