Ehtoota kaikille!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meilläkin mies haluaisi välillä katsoa tollasia leffoja ja silti se on aina itse se, joka näkee painajaisia ja puhuu unissaan niiden jälkeen :D

Ihana:heart:
Mä olen meistä taas se pelkuri, mies hätistää mua pitkin iltaa pimeessä kämpässä ja jää vaanimaan jonkun nurkan taakse. Se on kamalaa. Onneks sentään ei ole niinkuin viime kämpässä että pääsee kiertämään ympyrää; eteinen, olohuone, makkari, kylppäri, eteinen. Mies jäi monesti saunan lauteelle nauramaan piiloon kun minä jatkoin rundia monta kierrosta vielä ja kiljuin kun apina:D

herttasta

Kaksoisveljensä kanssa aina olleet ihmeellisiä kukkujoita. Mieheni kerran herännyt, kun on ollut avaamassa ulko-ovea (asui n. kuukauden yksin ennenkuin muutin kanssaan asumaan), mutta veljensä löysi itsensä joskus ihan rapusta asti. Kun olivat pieniä, joutuivat vanhemmat kasaamaan ulko-oven eteen illalla rompetta ettei pojat löytäisi tietänsä ulos.

Nykyään mies harvoin hortoilee unissaan, mutta useimmiten silloin, kun edellispäivänä on tapahtunut jotain erityisen jännää.
Kauhulla odotan, että alkaako meidän tyttäret yökukkujiksi :)

Kaksoisveljensä kanssa aina olleet ihmeellisiä kukkujoita. Mieheni kerran herännyt, kun on ollut avaamassa ulko-ovea (asui n. kuukauden yksin ennenkuin muutin kanssaan asumaan), mutta veljensä löysi itsensä joskus ihan rapusta asti. Kun olivat pieniä, joutuivat vanhemmat kasaamaan ulko-oven eteen illalla rompetta ettei pojat löytäisi tietänsä ulos.

Nykyään mies harvoin hortoilee unissaan, mutta useimmiten silloin, kun edellispäivänä on tapahtunut jotain erityisen jännää.
Kauhulla odotan, että alkaako meidän tyttäret yökukkujiksi :)

Meillä on nuorimmainen. Aina pitää olla ovi takalukossa : /

Ihana:heart:
Mä olen meistä taas se pelkuri, mies hätistää mua pitkin iltaa pimeessä kämpässä ja jää vaanimaan jonkun nurkan taakse. Se on kamalaa. Onneks sentään ei ole niinkuin viime kämpässä että pääsee kiertämään ympyrää; eteinen, olohuone, makkari, kylppäri, eteinen. Mies jäi monesti saunan lauteelle nauramaan piiloon kun minä jatkoin rundia monta kierrosta vielä ja kiljuin kun apina:D

Hyi että :D Kamalalta kuulostaa tollanen vainoaminen!

Tästä tuli mieleen yksi juttu, ihan offtopic.

Te jotka nukutte parisängyssä, niin miten päin nukutte? Jonkin teorian mukaan mies hakeutuu nukkumaan lähemmäs ovea, halustaan suojella huoneessa nukkujia tms.

Hyi että :D Kamalalta kuulostaa tollanen vainoaminen!

Tästä tuli mieleen yksi juttu, ihan offtopic.

Te jotka nukutte parisängyssä, niin miten päin nukutte? Jonkin teorian mukaan mies hakeutuu nukkumaan lähemmäs ovea, halustaan suojella huoneessa nukkujia tms.

Nukun aina oven puolella.

Meillä myös jostain syystä minä olen aina hakeutunut oven puolelle. Uskon johtuvan siitä, että olen herkempiunisempi ja olen haluamattanikin valppaampana lapsia varten. Siitä on sitten helppo kimmota ylös, jos kuuluu itkua tms.

Mulla saattaa johtua samasta ja siitä, että olen elänyt yksin niin monta vuotta.

• Tykkää
Reactions: Mamma91
Tällaisen kuvasin pihalta tänään.
11200828.jpg

Niin suloisia pihamaalla temmeltäessään, mutta tuolla vintillä voivat halutessaan saada paljon pahaa aikaan :(

Rotissa ei valitettavasti ole mitään suloista, ne levittävät tauteja ja voivat olla agressiivisia. Eikä tosiaan harmeista vähimpänä ole tuhot, jota ne saavat talossa aikaan.

Oletko selvittänyt mistä ne tulevat? Onko teillä tapana säilyttää esim. roskiksia pihalla tai piharakennuksissa? Hyi hitto, ällöttää ajatuskin että pihalla tai talossa eläisi tuollaisia kaatopaikan ja paskaviemärien asukkeja :X

[QUOTE="mmm";27442717]Rotissa ei valitettavasti ole mitään suloista, ne levittävät tauteja ja voivat olla agressiivisia. Eikä tosiaan harmeista vähimpänä ole tuhot, jota ne saavat talossa aikaan.

Oletko selvittänyt mistä ne tulevat? Onko teillä tapana säilyttää esim. roskiksia pihalla tai piharakennuksissa? Hyi hitto, ällöttää ajatuskin että pihalla tai talossa eläisi tuollaisia kaatopaikan ja paskaviemärien asukkeja :X[/QUOTE]

Tuntuu olevan aika ihmiskohtaista rottiin suhtautuminen. Tiedän, että levittävät tauteja, tiedän, että voivat tehdä haittaa asutuksiin. Siksi olemme hävittämässä niitä tai mahd. hiiriä vintiltämme.

En tiedä mistä ne tulevat. Piharoskis on pihalla ja meillä on kaksi piharakennusta. Olemme asuneet tässä talossa vuoden. Appivanhemmat 10 vuotta.

Tiedän paljon ihmisiä, joita rotat ällöttää. Itse olen melkein liiankin eläinrakas eikä piharotissa mielestäni ole mitään ällöä.

Tuntuu olevan aika ihmiskohtaista rottiin suhtautuminen. Tiedän, että levittävät tauteja, tiedän, että voivat tehdä haittaa asutuksiin. Siksi olemme hävittämässä niitä tai mahd. hiiriä vintiltämme.

En tiedä mistä ne tulevat. Piharoskis on pihalla ja meillä on kaksi piharakennusta. Olemme asuneet tässä talossa vuoden. Appivanhemmat 10 vuotta.

Tiedän paljon ihmisiä, joita rotat ällöttää. Itse olen melkein liiankin eläinrakas eikä piharotissa mielestäni ole mitään ällöä.

Mulla on ollut jopa rottia lemmikkinä, joten en todellakaan ole mikään rottien vihaaja. Satun vaan tietämään, että rottia pyörii nurkissa vain jos niillä on syötävää. Ja jos niitä vilisee ihan seurattavaksi asti, niin sitä syötävää on silloin paljon. Ja rottien syötäväähän ovat ruuantähteet + jätteet, joten luulisi niitä olevan lähistöllä. Onko naapuria lähimailla ja millainen hygieniataso siellä mahtaa olla?

Muistan nuoruudestani kun erään talon pihalle oli kasattu jätesäkkejä, jotka olivat niin täynnä rottia, että ne näyttivät liikkuvan :-X Enkä muuten tiedä lisäksesi ketään muuta, jonka mielestä piharotat saa temmeltää vapaasti.

Ihan kuule tässä arkea kärvistellään. Juuressavotta odottaa keittiössä. Mutta sitä olisin sulta kysynyt, että nyt kun oot pääkaupunkiseudulle muuttanut, niin kiinnostaisiko joskus treffata kahvin merkeissä jossain stadin kahvilassa?

[QUOTE="mmm";27442886]Mulla on ollut jopa rottia lemmikkinä, joten en todellakaan ole mikään rottien vihaaja. Satun vaan tietämään, että rottia pyörii nurkissa vain jos niillä on syötävää. Ja jos niitä vilisee ihan seurattavaksi asti, niin sitä syötävää on silloin paljon. Ja rottien syötäväähän ovat ruuantähteet + jätteet, joten luulisi niitä olevan lähistöllä. Onko naapuria lähimailla ja millainen hygieniataso siellä mahtaa olla?

Muistan nuoruudestani kun erään talon pihalle oli kasattu jätesäkkejä, jotka olivat niin täynnä rottia, että ne näyttivät liikkuvan :-X Enkä muuten tiedä lisäksesi ketään muuta, jonka mielestä piharotat saa temmeltää vapaasti.[/QUOTE]

Syövät lintulaudan alta pudonneita jyviä ainakin. Naapureita on. Pitävät jäteastiat omalla pihallaan, tyhjentämistä edeltävä iltana tuovat astiat tien sivuun.

Kovin epähygieenistä täällä ei ole, mutta peltoja jonkin verran. Rotat taitavat olla viljan ystäviä, jos oikein muistan.

Ikinä en ole synnyinseuduilla (pohjoisessa) villirottia nähnyt. Vasta tänä syksynä täällä Satakunnan seudulla.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27442903:
Ihan kuule tässä arkea kärvistellään. Juuressavotta odottaa keittiössä. Mutta sitä olisin sulta kysynyt, että nyt kun oot pääkaupunkiseudulle muuttanut, niin kiinnostaisiko joskus treffata kahvin merkeissä jossain stadin kahvilassa?

Tottakai. Tosin tää alku täällä on ollut hivenen nihkeää kun kaikki aika vielä menee noiden lääkärijuttujen ja lähetteiden ja sairaalassa hyppimisten kanssa. Eli ihan heti kun tämä tilanne hiukan rauhoittuu...eli ensi viikon jälkeen voisi alkaa suunnittelemaan treffejä.

Mä laitan kans kuvia...meidän vanhan asunnon pihalta löytyi jatkuvasti tämmöisiä

Oravat on niin ihania! Musta tuntuu, että meillä pohjoisessa niitä näkyi enemmän.

Toisaalta, naapurissa asuvat vähän vanhemmat ihmiset kertoivat, että heillä on pihassa osittain kesyjä Olleja. Tulveat kuulemma hetken päästä esiin, kun ensin kutsuu pari kertaa "kurre, kurre.." :rolleyes:

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
doslnb legsrknb v, rlbelbn wgwkn bör bwrb nrwbwrknb årkwb rbårwböA Brb prbra belb jv wvwb rvrwö bm vwrbkö vörw böwv wlr bvlwrbvwjb wbr brwbb wbvkwrb wrbwr bwrkb rbörebjlgrlapöjbwr bwrb wrb wRB ER BNÖET VW BLE BV AWL BJEBJLW bwr wrbg rwb lelj bpö13f2oåb eb erb b b löjewgheg betwrö gbv3wrjknråb rkörw3g bvrwg13pgf eb24ågg r3g 2öl4å13gf 4eg f42 jlgåg2¨n43g 4g å4g¨2g gä23
'1§

Yhteistyössä