Maija Myöhäinen
Jos kylvän nyt heti. Onko keinoja joilla ruohon saa itämään tai kasvamaan nopeammin??
Siemenet piti haudata mullan alle.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Ja mikähän mulla mättää??? Ohraruohopussissa sanottiin, että itävyys 95%. Ohjeen mukaan laitoin, kosteana on ollut. Ja mulla niistä on kasvanu vaan muutama saakelin ruoho. Onpa niin vitun hellusen näkönen "ruoho". Multa ja itämättömät siemenet vaan törröttää esillä :/
No ku ne ponnas esiin, kun ei paljoa multaa jääny päälle panna. Plumps vaan pulpahtivat yön aikanaAlkuperäinen kirjoittaja s:Siemenet piti haudata mullan alle.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Ja mikähän mulla mättää??? Ohraruohopussissa sanottiin, että itävyys 95%. Ohjeen mukaan laitoin, kosteana on ollut. Ja mulla niistä on kasvanu vaan muutama saakelin ruoho. Onpa niin vitun hellusen näkönen "ruoho". Multa ja itämättömät siemenet vaan törröttää esillä :/
Laitoitiko ohran siementen päälle multaa minkä verran?Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Ehtii. Meillä on rai itänyt komeasti jo (lauantaina kylvin). Ohra on täysikasvuista ja sen kylvin sunnuntaina. En peittänyt kummassakaan siemeniä.
en laittanut yhtään multaa päälle. En usko että maanviljelijäkään hellästi siemeniä peittää....Alkuperäinen kirjoittaja mie:Laitoitiko ohran siementen päälle multaa minkä verran?Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Ehtii. Meillä on rai itänyt komeasti jo (lauantaina kylvin). Ohra on täysikasvuista ja sen kylvin sunnuntaina. En peittänyt kummassakaan siemeniä.