Ehtiikö joku kotiäiti tai alle kouluikäisten äiti lukemaan kirjoja???

  • Viestiketjun aloittaja minna
  • Ensimmäinen viesti
mammutti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Se on helpompaa, kun kuitenkin pystyt ennakoimaan montako minuttia pystyt lukemaan. Lasten kanssa ne keskeytykset tulevat aina niin yllättäen.
Totta. Kotona kuitenkin on yleensä jokin paikka käden ulottuvilla, mihin sen kirjan voi laskea. Ja luin mä lasten ollessa pieniä myös kotona. Itse asiassa luin silloin enemmän kuin töihin lähdön jälkeen.
No tuota ihan vaan että jos sun lapsi on jo 17v ja toinen aikuinen niin ehkä sun luikeminen on hieman toisella tasolla kuin alle kouluikäisten lasten vanhemmalla :whistle:
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja mammutti:
No tuota ihan vaan että jos sun lapsi on jo 17v ja toinen aikuinen niin ehkä sun luikeminen on hieman toisella tasolla kuin alle kouluikäisten lasten vanhemmalla :whistle:
Mun lapseni ovat myös olleet aikoinaan pieniä :D Ja kuten jo aiemmassa sanoin, luin kotona ollessani paljon enemmän kuin mitä tein sen jälkeen, kun palasin työelämään.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Mieki:
Aamupalalla luen Hesaria, kirjaa enen kuin menen nukkumaan ja joskus lapsen päiväunien aikana.
Tästä tulikin mieleeni se, että sehän on tosi epäkohtelias ja muutenkin huono tapa lukea ruokapöydässä. Mutta kuinka sitä muuten ehtisi lukemaan päivän lehden kuin aamupalalla? Joskus jatkan sitä lounaallakin tai luen kahdesti viikossa ilmestyvää paikallislehteä. Ja lapsilta tietenkin on pöydässä lukeminen kielletty =)
 
kirjaston vakikävijä silti
Melko vähän. En pysty keskittymään kirjaan kun lapset valvovat. Palstailu on eri asia, tämän voi keskeyttää ihan kesken lauseen.

Iltaisin ennen nukkumaanmenoa ja viikonloppuisin kun mieskin on kotona.
 
Tästä tulikin mieleeni se, että sehän on tosi epäkohtelias ja muutenkin huono tapa lukea ruokapöydässä

meillä on myös kiellettyä, ja eilen saatiin isännän kanssa hyvät naurut, kun meillä vieras kertoi syödessään lukeneensa erästä odotusopustani ruokaillessaan meillä..4 vuotias siihen totesi että "miten sinä syödessäs luit? Ruokapöytä on syömistä varten ja syönnin jälkeen saa leikkiä ja lukea" :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä