Olen normaalipainoinen mutta kaikki roikkuu
Armoton treenaus käynnissä, pääsisköhän alleista eroon kesäks?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Q:Et välttämättä 3 kk tai sun tarvii todella hikoilla päivittäin, reenata kovaa kovilla painoilla eikä 20 kg painoilla. Ja ruokavalio todella tiukka proteiinia, hiilareita vältellä.
Alkuperäinen kirjoittaja No anteeks kauheesti:Alkuperäinen kirjoittaja Q:Et välttämättä 3 kk tai sun tarvii todella hikoilla päivittäin, reenata kovaa kovilla painoilla eikä 20 kg painoilla. Ja ruokavalio todella tiukka proteiinia, hiilareita vältellä.
No sit mulla ei oo mitään mahiksia. Kotona nostelen 2 kilon puntteja päivittäin, ei ole varaa kuntosalikortteihin kuten ei myöskään jumppiin, pumppeihin sun muihin. Hiilareita syön, en kuitenkaan valkoista vehnää sokeria enkä perunaa.
Alkuperäinen kirjoittaja No anteeks kauheesti:Alkuperäinen kirjoittaja Q:Et välttämättä 3 kk tai sun tarvii todella hikoilla päivittäin, reenata kovaa kovilla painoilla eikä 20 kg painoilla. Ja ruokavalio todella tiukka proteiinia, hiilareita vältellä.
No sit mulla ei oo mitään mahiksia. Kotona nostelen 2 kilon puntteja päivittäin, ei ole varaa kuntosalikortteihin kuten ei myöskään jumppiin, pumppeihin sun muihin. Hiilareita syön, en kuitenkaan valkoista vehnää sokeria enkä perunaa.
Alkuperäinen kirjoittaja V:Alkuperäinen kirjoittaja No anteeks kauheesti:Alkuperäinen kirjoittaja Q:Et välttämättä 3 kk tai sun tarvii todella hikoilla päivittäin, reenata kovaa kovilla painoilla eikä 20 kg painoilla. Ja ruokavalio todella tiukka proteiinia, hiilareita vältellä.
Täällä kannattaa vähän suodattaa mitä uskoo. Kiinteytys on itse asiassa nimenomaan pienemmillä painoilla tehtävää pitkää sarjaa, eli toistoja per sarja saa olla peräti 20-50.
Alkuperäinen kirjoittaja V:Alkuperäinen kirjoittaja No anteeks kauheesti:Alkuperäinen kirjoittaja Q:Et välttämättä 3 kk tai sun tarvii todella hikoilla päivittäin, reenata kovaa kovilla painoilla eikä 20 kg painoilla. Ja ruokavalio todella tiukka proteiinia, hiilareita vältellä.
Täällä kannattaa vähän suodattaa mitä uskoo. Kiinteytys on itse asiassa nimenomaan pienemmillä painoilla tehtävää pitkää sarjaa, eli toistoja per sarja saa olla peräti 20-50.
Alkuperäinen kirjoittaja No anteeks kauheesti:vedän puolen tunnin kotitreenin 5 päivänä viikossa (kädet, vatsat, selkä), lisäksi lenkkeilen ja pyöräilen kunhan kelit sen sallii.
Alkuperäinen kirjoittaja q:Juu 2 kg painolla kiinteytyy ja ketun marjat.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja V:Alkuperäinen kirjoittaja No anteeks kauheesti:Alkuperäinen kirjoittaja Q:Et välttämättä 3 kk tai sun tarvii todella hikoilla päivittäin, reenata kovaa kovilla painoilla eikä 20 kg painoilla. Ja ruokavalio todella tiukka proteiinia, hiilareita vältellä.
Näin. Pitkä (45min-1h väh.) treeni myös polttaa rasvaa.
Alkuperäinen kirjoittaja No anteeks kauheesti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja V:Alkuperäinen kirjoittaja No anteeks kauheesti:Alkuperäinen kirjoittaja Q:Et välttämättä 3 kk tai sun tarvii todella hikoilla päivittäin, reenata kovaa kovilla painoilla eikä 20 kg painoilla. Ja ruokavalio todella tiukka proteiinia, hiilareita vältellä.
Näin. Pitkä (45min-1h väh.) treeni myös polttaa rasvaa.
Niin ja siis onko tässä nyt mulla aihetta polttaa rasvaa, kun tarkoitus on nimenomaan kiinteytyä. Laihtuakin pitäs 5 kiloa, mut mieluummin kiinteytyisin koska oon jo normaalipainossa.
Alkuperäinen kirjoittaja No anteeks kauheesti:no esim. noita hauiskääntöjä oon tehny noilla 2 kilon painoilla 40-50-60.
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:Omalla painolla tehdyt liikkeet on kaikista tehokkaimpia. Punnerrukset, dipit, kyykyt, askelkyykyt, leuanvedot, lankku, vatsarutistukset. Näillä oon paljon tiukemmassa kunnossa kun kuntosalitreenillä koskaan!
Kuntosali ei todellakaan oo välttämätön.