ehkäisystä. kun mikään ei sovi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anna

Vieras
mulla on nyt kapseli kädessä. kohta pitäis mennä ottaa se pois,mutta uutta en halua tilalle,kun en halua kokea sitä samaa olotilaa uudestaan. minkä koin noin 3v sitten.

mulla oli itseni kanssa todella paha olla,nyt olen pääsyt siitä pahasta eroon ja elämä hymyilee. en enää halua olla se hormoonihirviö.
pillerit tai muut hormonalliset tekevät sen saman tilan.
kuparikierukkaa en halua,kun voipi lähteä pois ja jos vahinko käy,niin en voi abortiakaan tehdä ja taas toisaaltaan mies on ilmoittanut oman kantansa ,että jos muksuja lisää tulee hän lähtee =(

oisko mun mahdollista saada piuhat poikki???

joo on se iästä jne kiinne. ja mikään noista edellämainituista ei täyty,mutta kun mun pää hajoaa jos mä joudun kokee sen kaiken taas alusta!!!!!

entä tuleeko mulle johonkin papereihin jotakin ,että mielenterveyshorjuvaa jos sanon tämän kaiken terkkarille...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
joo on se iästä jne kiinne. ja mikään noista edellämainituista ei täyty,mutta kun mun pää hajoaa jos mä joudun kokee sen kaiken taas alusta!!!!!

entä tuleeko mulle johonkin papereihin jotakin ,että mielenterveyshorjuvaa jos sanon tämän kaiken terkkarille...

Mulleei myöskään käy mikään hormonaalinen ehkäisy, mutta mulle kyllä lääkäri tarjos mahdollisuutta piuhojen katkasuun, vaikkei mullakaan mikään noista kriteereistä täyty.

No ikävä kyllä se hormonikierukkakaan ei kaikille sovi, ite sain tosi ikävät sivuvaikutukset siitäkin. Jos mies on jo yli 30 v, menköön teettämään vasektomian, jos ei todellakaan niitä lapsia halua. Tai kortsut on edelleen olemassa, kyllä niitä monikin käyttää pitkässäkin suhteessa. Pessaaria ei enää Suomessa myydä, mutta Ruotsista sellaisen saisi. Että ei kun ruottinlaivalle?

Alkuperäinen kirjoittaja anna:
mulla on nyt kapseli kädessä. kohta pitäis mennä ottaa se pois,mutta uutta en halua tilalle,kun en halua kokea sitä samaa olotilaa uudestaan. minkä koin noin 3v sitten.

mulla oli itseni kanssa todella paha olla,nyt olen pääsyt siitä pahasta eroon ja elämä hymyilee. en enää halua olla se hormoonihirviö.
pillerit tai muut hormonalliset tekevät sen saman tilan.
kuparikierukkaa en halua,kun voipi lähteä pois ja jos vahinko käy,niin en voi abortiakaan tehdä ja taas toisaaltaan mies on ilmoittanut oman kantansa ,että jos muksuja lisää tulee hän lähtee =(

oisko mun mahdollista saada piuhat poikki???

Se vois se mies mennä toimenpiteeseen. Jos se kerran vahvemmin on tuota mieltä.

Onhan kortsuissakin jotain 'allergiamalleja'.
Sit on apteekista saatavissa Persona pissatikkumenetelmä- toimii kuulemma hvyin ja näyttää varmat päivät jos kierto on tasainen, eli ei ole suuria vaihteluita.
Luulisin että jos ei nyt tosiaan muuta löydy, niin jompikumpi teistä saa sen katkasun. Juttelet vaan neuvolassa tai menet suoraan lääkärin pakeille.

Ehdottaisin kanssa että mies hakee, jos sinusta itsestäsi tuntuu että vielä joskus lapsia haluaisit... miehelle se on niin paljon helpompi tehdäkin- siemeniä pankkiin sitä ennen :)

en halua enempää. nuo kaks riittänee ihan hyvin.
kierto ei ole säännöllinen tai ei ainakaan tämän kapselin kanssa. voipi olla 4kk väliä ,että mitään ei kuulu ja sitten vuodetaankin kk putkeen.

taidan soittaa huomenissa nouvolaan ja jos en saa ,niin onhan noita yksityisiä olemassa.

Alkuperäinen kirjoittaja äitikans:
Onhan kortsuissakin jotain 'allergiamalleja'.
Sit on apteekista saatavissa Persona pissatikkumenetelmä- toimii kuulemma hvyin ja näyttää varmat päivät jos kierto on tasainen, eli ei ole suuria vaihteluita.
Luulisin että jos ei nyt tosiaan muuta löydy, niin jompikumpi teistä saa sen katkasun. Juttelet vaan neuvolassa tai menet suoraan lääkärin pakeille.

Ehdottaisin kanssa että mies hakee, jos sinusta itsestäsi tuntuu että vielä joskus lapsia haluaisit... miehelle se on niin paljon helpompi tehdäkin- siemeniä pankkiin sitä ennen :)

Onhan noita allergiamalleja ite kokeillut mut eipä ainakaa mulle käyneet :whistle: