Ehkäisyrengas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja magdalena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

magdalena

Uusi jäsen
15.12.2004
27
0
1
Onko ollut mitään haittavaikutuksia kellään?
Itse aloitin sillä ehkäisyn viime perjantaina ja kun olin saanut sen paikalleen niin tuli kummallisia "oireita". Hikoilutti, pyörytti, oksetti ja tärisin ihan mahoton. Olin valkonen ku lakana. Piti sohvalla maata kauan aikaa että helpotti. Neuvolatäti sanoi ettei ole muilla ollut tuollaisia oireita ja käski ottaa pois sen. Kuitenkin olo helpotti parin tunnin päästä enkä ottanut pois sitä ja nyt on olo ihan ok. Pelottaa vaan että tuleekohan joka kerta semmoset oireet kun pitää sen taukoviikon.. :/ Nuvaring taisi olla se merkki.

Itse käytin 2 Nuvaringiä, mutta enää kolmatta en halunnut laittaa.
Tuollaisia oireita ei kyllä tullut kuin sinulla.
Itselläni meni seksihalut ihan kokonaan ja vatsa tuntui koko ajan turvonneelta. Siitä on nyt vuosi, kun kokeilin tuota Nuvaringiä, joten en valitettavasti muista muita oireita.

Muistaakseni minulla oli ensimmäisessä NuvaRing kierrossa juuri tuollaisia oireita. Pahoinvointia, päänsärkyä ja heikotusta. En tajunnut heti, että johtuu renkaasta ja lähdin töistä kotiin sairastamaan.

Toisesta kierrosta eteenpäin oireet helpottivat ja loppuivat. Sen jälkeen rengas oli kuin unelma =)