Ehkäisyrengas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äitiliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Äitiliini

Jäsen
06.06.2004
627
0
16
Onko kenelläkään kokemusta ehkäisyrenkaasta? Pysyykö paikoillaan ym. kokemuksia. Minkälaiset hormoonimäärät niissä on verrattuna esim. pillereihin?? Pitäs alkaa miettiä taas ehkäisyä, synnytyksen jälkeen.
:)

moi!
itselläni ei juuri ole kokemusta tuosta ehkäisy renkaasta, mutta valitsin sen itelleni tämän hetken ehkäisyksi kun neuvolan täti sitä minulle suositteli. Pitäisi kuulemma pysyä paikoillaan, mutta jos Nuvaring tulee vahingossa ulos emättimestä niin näin pitäisi tehdä. - voi tulla ulos jos sitä ei ole asetettu oikein, tamponia poistettaessa, ulostaessa tai ponnistuksen aikana. Näin voi tapahtua myös. esim ummetuksen yhteydessä. Renkaan voi huuhdella viileällä vedellä ja asentaa uudelleen paikoilleen. Tässä odottelen menkkojen alkua että pääsee testaamaan kyseisen renkaan.

;)

mulla viides rengas menossa ja hyvin on pysynyt paikallaa. ihanan huoleton! B)

Renkaassa on sama määrä hormoonia, kuin useimmissa pillereissä.

Muuten ollut tosi hyvä, mutta iho on reagoinut hiukan. Eli jokunen näppy on lähes koko ajan ollut naamassa renkaan käytön aloittamisen jälkeen. Oon ollut näpytön tyyppi, joten yhdistän sen suoraan renkaaseen. Vielä en ole luopunut renkaasta, sillä muuten olen ollut älyttömän tyytyväinen. :)

puolitoista vuotta olen käyttänyt ja voin suositella. eikä se kyllä niin helposti ulos tule jos on tarpeeksi syvälle laittanut. itekin kaksi muksua alakautta pusannut ja silti on renkula hyvin pysynyt. kerran tosiaan tuli pois kun olin huolimattomasti laittanut. eli se kannattaa työntää nin syvälle kun menee.

Yhteistyössä