Ehkäisyrengas ja tauot..?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Crystalline
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Crystalline

Vieras
Hei, minulla on käytössä ensimmäistä kuukautta ehkäisyrengas ja olen ollut tyytyväinen siihen kaikin puolin vielä... Mutta minua askarruttaa tuo viikon tauko. Mietin että silloinko on käytettävä esim. kondomia jos haluaa miehen kanssa leikkiä... niin olen päätellyt. Mutta haluaisin varmuden asiaan. Kun olen kuullut että vuoto ei ala heti, saati tule välttämättä ollenkaan ensimmäisellä tauolla. Olisi muutenkin mukava kuulla positiivisia kommentteja ja kokemuksia kyseisestä ehkäisystä, kun negatiivisista asioista on lukenut ihan riittämiin :\|

hei lukaseppas pakkausseloste, siellä kaikki kerrotaan..mutta siis taukoviikon aikana ei tarvitse lisäehkäisyä, kuten ei pillereitä käytettäessäkään..rengas tulee poistaa ja laittaa uusi takaisin viikon tauon jälkeen samaan aikaan tai ei yli kolmen tunnin viivettä..no mutta luehan se ohje joka tulee jokaikisen pakkauksen mukana..itse myös käytän nuvaringiä..

kiitos vaan. Olen lukenut ohjetta moneen kertaan ja netistäkin etsinyt.. Mutta ei ole sattunut silmään ohjetta.. Siellä lukee että miten laitetaan ja tyhjennys vuoto tulee kun rengas on poissa jne. Mutta seksin harrastamisesta tänä aikana en ole löytänyt mitään. Minulla ei ole ollut enne pillereitäkään, joten ei hirveästi kokemusta moisesta.. :saint: