S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on ollu, hintaa en muista mut suurinpiirtein pillereiden verran maksaa..
Muuten olis ollu tosi kätevä, mut mulla teki se laastarin liima punotusta iholle (siis sen laastarin ympärille) ja kesti monta viikkoo ennenku se hävis.
Alkuperäinen kirjoittaja Unissakävelijä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on ollu, hintaa en muista mut suurinpiirtein pillereiden verran maksaa..
Muuten olis ollu tosi kätevä, mut mulla teki se laastarin liima punotusta iholle (siis sen laastarin ympärille) ja kesti monta viikkoo ennenku se hävis.
Peesi. Hinta oli jotain n. 40 e/3kk, muistaakseni. Edelleen pitäis sinnitellä punoittavan kutinan kanssa kun en ole parempaakaan vaihtoehtoa löytänyt. Ei kyllä mikään hormonaalinen ehkäisy kiinnostais, mutta sterilisaatioon on kuitenkin niin iso kynnys :/
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Alkuperäinen kirjoittaja Unissakävelijä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on ollu, hintaa en muista mut suurinpiirtein pillereiden verran maksaa..
Peesi. Hinta oli jotain n. 40 e/3kk, muistaakseni. Edelleen pitäis sinnitellä punoittavan kutinan kanssa kun en ole parempaakaan vaihtoehtoa löytänyt. Ei kyllä mikään hormonaalinen ehkäisy kiinnostais, mutta sterilisaatioon on kuitenkin niin iso kynnys :/
Koita implantanttia. Jos sopii, ihanan helppo.
Alkuperäinen kirjoittaja Unissakävelijä:Siis mikä?
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Alkuperäinen kirjoittaja Unissakävelijä:Siis mikä?
Kyynärvarren ihon alle istutettava kapseli. Toimii useita vuosia, asennus 25 sekuntia, poisto 2 minuuttia. Vapauttaa tasaisesti pienen määrän hormonia elimistöön. Jos minipillerit käyvät, implantanttikin käynee. Vaan ei minulle.
Alkuperäinen kirjoittaja Unissakävelijä:Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Alkuperäinen kirjoittaja Unissakävelijä:Siis mikä?
Kyynärvarren ihon alle istutettava kapseli. Toimii useita vuosia, asennus 25 sekuntia, poisto 2 minuuttia. Vapauttaa tasaisesti pienen määrän hormonia elimistöön. Jos minipillerit käyvät, implantanttikin käynee. Vaan ei minulle.
No minipillereitä en ole vielä kokeillut. Muista pillereistä riesana on migreeni ja sen vuoksi nuo kaikki hormonaaliset tökkiikin. Vieras ajatus kyllä tuo kapseli ihon alla...