E
"Ellu"
Vieras
Haluaisin kolmannen lapsen nuoremman ollessa nyt 11kk ja vanhempi on 3v. Mies ei enää kuulemma halua. Mutta tää mua nyt ihmetyttää kun ollaan koko aika nuoremman syntymästä tähän asti oltu ilman ehkäisyä koska imetän eivätkä kuukautiset olleet alkaneet. Olen todella usein miehelle muistuttanut että imetys ei enää ehkäise ja että pitäisi joku muu ehkäisy hankkia. Mutta mies ei halua vasektomiaa, minä en saa kuulemma syödä mitään hormoneja sisältävää, kortsut, no niitä ei kuitenkaan käytetä ja keskeytetty yhdyntä unohtuu aina huippukohdassa ja nyt kun mulla kuukautiset alkoivat niin yritän sitten laskea edes varmoja päiviä etten "huijaa miestä isäksi".
Mutta aika erikoista kun se joka kolmannen haluaisi, yrittää nyt varmoilla päivillä edes jotenkin pelata ja se joka ei lasta halua ei halua mitään ehkäisyä sitten kuitenkaan.
No ei tää mikään valitus ollut mutta ihmetyttää kun mies on kuitenkin aina uutta raskautta vastaan. Kai se sitten kuitenkin alitajuisesti sen kolmannen itsekin haluaa
Kuparikierukka mulla joskus oli mutta se aiheutti valtavat vuodot eli ei enää. Niitä ehkäisyvaahtoja on joskus tullut käytettyä mutta olihan ne vähän epämukavia kun kirveli, mutta ainakin itse saisi sen paikalleen. Vai otanko suoraan pillerit ja syön niitä salaa?
Mutta aika erikoista kun se joka kolmannen haluaisi, yrittää nyt varmoilla päivillä edes jotenkin pelata ja se joka ei lasta halua ei halua mitään ehkäisyä sitten kuitenkaan.
No ei tää mikään valitus ollut mutta ihmetyttää kun mies on kuitenkin aina uutta raskautta vastaan. Kai se sitten kuitenkin alitajuisesti sen kolmannen itsekin haluaa
Kuparikierukka mulla joskus oli mutta se aiheutti valtavat vuodot eli ei enää. Niitä ehkäisyvaahtoja on joskus tullut käytettyä mutta olihan ne vähän epämukavia kun kirveli, mutta ainakin itse saisi sen paikalleen. Vai otanko suoraan pillerit ja syön niitä salaa?