Heippa!Alkuperäinen kirjoittaja 12.10.2004 klo 13:36 meikäläinen kirjoitti:Meillä oli käytössä apteekista saatavat patentex oval-ehkäisypuikot pari vuotta ja hyvin toimivat. Laitetaan emättimeen 10 min ennen yhdyntää ja tunnin kuluessa laitosta pitäis yhdynnässä olla, sitten teho heikkenee.
Sopii kenelle sopii eli ketä ei haittaa se vaahto. No eipä ainakaan liukuvoiteita tarvitse kun kosteutta riittää.Alkuperäinen kirjoittaja 12.10.2004 klo 13:36 meikäläinen kirjoitti:Meillä oli käytössä apteekista saatavat patentex oval-ehkäisypuikot pari vuotta ja hyvin toimivat. Laitetaan emättimeen 10 min ennen yhdyntää ja tunnin kuluessa laitosta pitäis yhdynnässä olla, sitten teho heikkenee.
Miulla on tuolla selän puolella, kokeilin käsivarressa mutta kutis niin tautisesti et viikko meni kiristellen hampaita. :\| mut selässä ei ole ollu mitään..Alkuperäinen kirjoittaja 16.10.2004 klo 22:22 mirale harmaana kirjoitti:itelläni laastari ja tähän asti toiminut... (kolmas viikko menossa) lääkäri kyllä sanoi, että ei tartte olla laastaritonta viikkoa kuin noin joka kolmas kerta normaalista eikä vaikuta mihinkään. ite aion kokeilla tuota! tämä tosin vähän kiristää ihoa missä sitten sattuukin olemaan. tällähetkellä pakarassa. missä muilla on laastarin paikka?
Mulle sanottiin täällä Turussa, että sen piikin saa vain, jos on joku lääketieteellinen syy. Eli siis vain erikoistapauksissa. Mikähän semmonen sitte on? Olisin halunnu kans sen piikin, kun en millään meinaa muistaa syödä noita minipillereitä ja niissä kun on erityisen tarkkaa, että ottaa samaan aikaan Täytyy varmaan kehittää itsestäni erikoistapaus, että saisin piikin...Alkuperäinen kirjoittaja 14.10.2004 klo 12:17 marimint kirjoitti:mä suosittelen piikkiä joka otetaan 3 kk välein. kato googlella depo provera. ite aion ottaa taas heti synnytyksen jälkeen.
Mä olen pitänyt alavatsalla vaihtaen puolia. Miten muuten putsaatte sen laastarista jäävän liiman iholta?Alkuperäinen kirjoittaja 16.10.2004 klo 22:22 mirale harmaana kirjoitti:itelläni laastari ja tähän asti toiminut... (kolmas viikko menossa) lääkäri kyllä sanoi, että ei tartte olla laastaritonta viikkoa kuin noin joka kolmas kerta normaalista eikä vaikuta mihinkään. ite aion kokeilla tuota! tämä tosin vähän kiristää ihoa missä sitten sattuukin olemaan. tällähetkellä pakarassa. missä muilla on laastarin paikka?