Ehkäisyrenkaasta kokemuksia?

Millaisia oireita tulee?

Oletko käyttänyt muista hormoniehkäisyvalmisteita sen lisäksi, miten se on sopinut verrattuna muihin?

Minkä hintaista käyttö on?

Muuta mitä mieleen tulee, suositteletko?
 
Hyvin toimi, minulla on 7.5v ikäinen "nuvaring tytär". :D
Kerran unohtui rengas pois kierron aikana n.vrk ajaksi ja se oli sitten siinä.

..ja mitä tulee muihin hormonallisiin ehkäisyihin, niin sit löytyy kohta 9v ikäinen "pilleri tytär"..no sen kierron aikana jäi niitä pillereitä useampi väliin, et eipä sillä.

..mutta ei tässä vielä kaikki...

Nyt raskaana rv20+4 hormonikierukasta :D tätä ennen kierukka toimi kyl ihan hyvin miltein 3v ajan.
 
No sulla on Jepulisko mennyt sitten oikein nappiin nuo ehkäisyasiat :D

Oletko sä chrissy käyttänyt muita hormoniehkäisyjä? Itseä huolettaa sekä yhdistlmä- että minipillerien sopimattomuus, onkohan rengas sen verran paikallisempi että uskaltaisi kokeilla..?
 
kissako
Minulla ei ollut mitään ongelmia renkaan kanssa. Helppo laittaa paikoilleen ja ottaa pois. Ei haitannut sänkyhommissakaan. Raskaaksi tulin käytön aikana, mutta se oli omaa huolimattomuuttani.
 
-""-
Mulle ainakin on ollut tähän mennessä sopivin ehkäisymenetelmä. Helppo käyttää. En huomannut sivuvaiktuksia, tuli käytettyä n.3 vuotta. Nyt synnytyksen jälkeen tuli aloitettua minipillerit, mutta lopetin ne kun muutuin aivan raivohulluksi...
 
No sulla on Jepulisko mennyt sitten oikein nappiin nuo ehkäisyasiat :D

Oletko sä chrissy käyttänyt muita hormoniehkäisyjä? Itseä huolettaa sekä yhdistlmä- että minipillerien sopimattomuus, onkohan rengas sen verran paikallisempi että uskaltaisi kokeilla..?
Pillereitä ainoastaan. Inhosin sitä ku niitä olis pitäny muistaa ottaa joka pvä. Mulle lääkäri sano et rinkulassa on se hyvä puoli et se on ns. paikallinen et se hormoni imeytyy suoraan sinne mihin sen pitääki mennä eikä ruuansulatuksen kautta. Oon ollu rinkulaan tosi tyytyväinen, mutta oon harkitsemas vaihtoa hormonikierrukkaan. Toi 16e/3vkoa on aika suolanen kuitenki...
 
.....
En suosittele. Aiheutti hirveet tulehdukset ja hankala käyttää ( huom. tosi eroottista kaivella ennen seksiä rengas ulos).
Mulle ei sovi mitkään hormonaaliset ehkäisyt, ja tosiasia on (ainakin mun kohdalla todettu) se että oli se pilleri, rengas, implantti.. mikä vaan niin samaa paskaa se on eri paketissa.
 
"Kahden äiti"
Mulla rengas aiheutti kutiavan alapääihottuman, mutta kun ehkäisylaastari nosti vielä ärtsymmän ihottuman käsivarteen, ja osa kondomimerkeistäkin jätti ikävän kutinan, niin lopulta älysin epäillä lateksiyliherkkyyttä. Päädyin hormonikierukkaan, joka oli mulle paras vaihtoehto. Tosin menkat jäi kokonaan pois, ja vaikka se enimmäkseen oli ihan kätevää ja mukavaa, niin välillä tuntui jotenkin luonnottomalta, ja sitä alkoi epäillä oman hedelmällisyyden katoavan kokonaan. No, eipä hävinnyt; Poistatin kierukan, kun aloimme harkita lapsia miehen kanssa ja joka ainoan kerran olen raskaaksi tullut, kun olemme ilman ehkäisyä sekstailleet.
 
"Kahden äiti"
[QUOTE="Kahden äiti";24742854]joka ainoan kerran olen raskaaksi tullut, kun olemme ilman ehkäisyä sekstailleet.[/QUOTE]

Heh, täsmennän vielä sen verran, että osa kodomimerkeistä käy kyllä, eli niillä mennään nykyisin. Että hiukan useammin, kuin kaksi kertaa olemme seksiä harrastaneet kierukan poiston jälkeen. :)
 

Yhteistyössä