Ehkäisykapselin käyttäjät

Mulle asennettiin marraskuussa ja imetyksen lopetin helmikuussa. Ekat kunnon menkat tuli huhtikuussa. Nyt on tullu menkat säännöllisesti vaikka vähän toivoinkin että ois pois jääneet.

Mäkin olin alussa ihan vainoharhanen ja teimpä parit testitkin.
 
Mä söin cerazetteja ennen kapselia, kapseli ollu kuukauden ja viimeset menkat ollut pääsiäisenä..Niin kivaa kun menkattomuus onkin niin mun psyyke järkkyy tästä.. :D
Tilaat netistä jonku setin halpoja liuskatestejä ja testailet sitten niillä vaikka kuukauden kahden välein. Saat mielesikin rauhoittumaan :)

Oon mieki yhen testin tässä helmikuun jälkeen tehnyt, ku aattelin, että välillä on hyvä saada varmuus siitä, ettei ole käynyt vahinko.
 
Tilaat netistä jonku setin halpoja liuskatestejä ja testailet sitten niillä vaikka kuukauden kahden välein. Saat mielesikin rauhoittumaan :)

Oon mieki yhen testin tässä helmikuun jälkeen tehnyt, ku aattelin, että välillä on hyvä saada varmuus siitä, ettei ole käynyt vahinko.
No niin mä itseasiassa äsken teinkin, eipähä tartte ressata.. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Glenn
"Anonyymi"
Itse söin cerazettejä ensiksi puoli vuotta, jonka jälkeen sain kapselin. 1,5 vuoteen ei ollu menkkoja, mutta sittenpä niitä alkoikin putkahdella, peräti 14 päiväisinä. Kyllästyin ja poistatin kapselin.
 
Mulla on jo toiset 5v kapselit. Edellisten kanssa menkat alkoi paria kuukautta ennenkuin se 5 vuotta tuli täyteen, kyllä se on ihanaa kun ei menkkoja tule! Itse luotan kapseleihin koska niiden ehkäisyteho on kaikista paras, jos sterilisaatiota ei lasketa.
 

Yhteistyössä