Ehkäisy kimppakivassa

  • Viestiketjun aloittaja jippijaijee
  • Ensimmäinen viesti
jippijaijee
Mites toi kortsun käyttö toimii kimppakivassa, jossa 1mies ja 2naista?
Siis voiko samalla pökkiä menemään, eikä toisen naisen tarvitse pelätä saavansa toiselta naiselta mahd. tauteja?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2007 klo 11:50 eija kirjoitti:
Se on totta, että ei tarvitsekaan harrastaa. Syntiä ne on kaikki, homous, lesbous, ryhmäseksi ym ym....

Niin,en minä kyllä ukkoani jakele muillen.mielummin itse teen sen kanssa kaikkea kivaa sängyssä ja ulkopuolella!! homoja ja lesboja en ole ikänä ymmärtäny,yök!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2007 klo 11:50 eija kirjoitti:
Se on totta, että ei tarvitsekaan harrastaa. Syntiä ne on kaikki, homous, lesbous, ryhmäseksi ym ym....

Niin,en minä kyllä ukkoani jakele muillen.mielummin itse teen sen kanssa kaikkea kivaa sängyssä ja ulkopuolella!! homoja ja lesboja en ole ikänä ymmärtäny,yök!
 
kumitäti
Onhan se vähän hankalaa se kumin vaihto. mutta sen verran pitää varmaan väliä pitää naisten välissä. itse olen mielelläni lainannut miestäni kaverilleni. Tutussa porukassa tämä homma on titysti parasta.Ei kannata ottaa riskiä vaikka olisin miten vauhdissa, jölkeenpäin tulee pahat ongelmat.

Onkos kellää kokemuksia kahdesta miehestä. Se kuullostaa niin mukavalta mutta ei ole kokemusta.
 

Yhteistyössä