Ehkä outo kysymys (yleisessä vessassa käymisestä)

  • Viestiketjun aloittaja Blue
  • Ensimmäinen viesti
tosimies
Itse nousen seisomaan pytyn reunalle ja kakkaan sitten mahdollisimman korkealta, että kuuluu oikein kunnon plumpsahdus. Homppeleita ja heikkoja saattaa ne äänet hirvittää.
 
Huomioonottaja
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Huomioonottaja:
Pissaan hiljaa AINA, enkä KOSKAAN paskanna muualla kuin kotonani (tai äidin luna jos on pakko ).
Minusta se on toisten huomioonottamista ennenkaikkea.

En itsekään tykkää laittaa itseäni peilin edessä, pestä käsiä tai kammata tukkaa jos viereisessä kopissa joku antaumuksella ripuloi äänet täysillä tai suhauttelee pimppipieruja.
Mites sit, jos oot viikon reissussa? Pidättelet sitten viikon, vai?
No hyvin harvoin mitään viikon reissuja edes tehdään. Puhuin normiarjesta. Poikkeuksena tietysti voisi olla joku viikon mökkiloma, tällöinkään ei mökillä oletettavasti ole kuin meidänn perhe =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
No hemmetti, kerran sitä vaan eletään ja ollaan tunnistettavissa :kieh:

Mä olin laittautunut huolella kun lähdin tantsuihin miehen kanssa ja koska mekosta kuulsi pikkarin saumat läpi niin minä kaivoin ja kaivoin kunnes löysin stringit- ainoat jotka omistan.
Pari kertaa veskissä käytyäni mä olin totaalisen kyllästynyt niihin hiertäviin paskanaruihin, suutuin, tempaisin olemattomat sivusaumat riks räks irtipoikki (mulla oli sukkikset niin en alkanut kiskoa niitä eka jalasta- revin ennemmin ne olemattomat ja huonosti istuvat stringit riekaleiksi. ) Ja survoin ne roskikseen.

Että niin häveliäs, kun tiukka paikka tulee :D
:D :LOL:
 
hmm..
huhhuh..
no mut paperia mäkin pönttöön tungen lähes joka paikassa muualla kuin kotona. pissan lorina on hirveetä! :/ kaiken kukkuraks, jostain syystä, nyt ku oon raskaana, niin pissa todellakin oikeesti lorisee joka kerta. ihan sama mitä tekee :D hmm.. onko kukaan ollu näin vainoharhainen..? välissä oon ollu tilanteessa, että pissa lorisee väkisellä paperin laittamisesta huolimatta. ainoa konsti on ollut sitten, että olen vetänyt vessan ja pissannut samalla kun kuuluu se hirvee kohina siitä vessan vetämisestä.. huhhuh.. toisaalta, silloin joutuu yleensä vetämään sit vessan vielä uudestaan lähtiessä sieltä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
:LOL: Enpä ole ennen kuullut noin perkeleen estoisista ihmisistä...

Joo en laita paperitolloja enkä hissuttele.
Muakin huvittaa toi estosuus ja selitys että silla ja tällä otettava muut huomioon :D Vessat ON just sitä varten että sielä asioidaan enkä mä edes ehdi kyttäämään muiden ääniä. Se on mnusta noloa että muka niin hienoperseitä ollaan jotta kukaan ei kuule jos pissii tai kakkaa. Kun kaikki tietää mitä vessoissa tehään ja jokanen sellasta tekee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Siis täh?
Pissallehan vessaan mennään ja mä saatan vaikka pieraistakin jos siltä tuntuu.
Juuri näin :D Kaikki meistä tietää, että joskus pierettää ja vessassahan sitä on lupa tehdä, vai?

Mä kävin hei eilen jopa oksentamassa yleisessä vessassa matkalla kotiin sokerirasituksesta! :attn: Hyi mua...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huomioonottaja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Huomioonottaja:
Pissaan hiljaa AINA, enkä KOSKAAN paskanna muualla kuin kotonani (tai äidin luna jos on pakko ).
Minusta se on toisten huomioonottamista ennenkaikkea.

En itsekään tykkää laittaa itseäni peilin edessä, pestä käsiä tai kammata tukkaa jos viereisessä kopissa joku antaumuksella ripuloi äänet täysillä tai suhauttelee pimppipieruja.
Mites sit, jos oot viikon reissussa? Pidättelet sitten viikon, vai?
No hyvin harvoin mitään viikon reissuja edes tehdään. Puhuin normiarjesta. Poikkeuksena tietysti voisi olla joku viikon mökkiloma, tällöinkään ei mökillä oletettavasti ole kuin meidänn perhe =)
Ettekö ikinä matkustele ja oleile jossain kaukana kotoa? Koskaan ole muidenkin kanssa kun oman perheen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm..:
huhhuh..
no mut paperia mäkin pönttöön tungen lähes joka paikassa muualla kuin kotona. pissan lorina on hirveetä! :/ kaiken kukkuraks, jostain syystä, nyt ku oon raskaana, niin pissa todellakin oikeesti lorisee joka kerta. ihan sama mitä tekee :D hmm.. onko kukaan ollu näin vainoharhainen..? välissä oon ollu tilanteessa, että pissa lorisee väkisellä paperin laittamisesta huolimatta. ainoa konsti on ollut sitten, että olen vetänyt vessan ja pissannut samalla kun kuuluu se hirvee kohina siitä vessan vetämisestä.. huhhuh.. toisaalta, silloin joutuu yleensä vetämään sit vessan vielä uudestaan lähtiessä sieltä :D
Ja taas muut tietää että se pissas :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja aletheia:
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Siis täh?
Pissallehan vessaan mennään ja mä saatan vaikka pieraistakin jos siltä tuntuu.
Juuri näin :D Kaikki meistä tietää, että joskus pierettää ja vessassahan sitä on lupa tehdä, vai?

Mä kävin hei eilen jopa oksentamassa yleisessä vessassa matkalla kotiin sokerirasituksesta! :attn: Hyi mua...
On lupa, mut pointti onkin se että muut ei saa kuulla mitään siitä mitä vessois tapahtuu. Se on olevinaan niiiiin noloa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja aletheia:
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Siis täh?
Pissallehan vessaan mennään ja mä saatan vaikka pieraistakin jos siltä tuntuu.
Juuri näin :D Kaikki meistä tietää, että joskus pierettää ja vessassahan sitä on lupa tehdä, vai?

Mä kävin hei eilen jopa oksentamassa yleisessä vessassa matkalla kotiin sokerirasituksesta! :attn: Hyi mua...
On lupa, mut pointti onkin se että muut ei saa kuulla mitään siitä mitä vessois tapahtuu. Se on olevinaan niiiiin noloa.
Ok eli yleisissä sitten vaan ns. silent killereitä :D Ääntä ei kuulu, mutta haju suunnilleen tappaa :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja aletheia:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja aletheia:
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Siis täh?
Pissallehan vessaan mennään ja mä saatan vaikka pieraistakin jos siltä tuntuu.
Juuri näin :D Kaikki meistä tietää, että joskus pierettää ja vessassahan sitä on lupa tehdä, vai?

Mä kävin hei eilen jopa oksentamassa yleisessä vessassa matkalla kotiin sokerirasituksesta! :attn: Hyi mua...
On lupa, mut pointti onkin se että muut ei saa kuulla mitään siitä mitä vessois tapahtuu. Se on olevinaan niiiiin noloa.
Ok eli yleisissä sitten vaan ns. silent killereitä :D Ääntä ei kuulu, mutta haju suunnilleen tappaa :LOL:
vissiin sitten :LOL:
 
No luulis kyllä että tommosilla hirmuvarustuksilla ne kuset on housuissa ennenkun sinne pöntölle ehtii hiljaa sen ahterinsa tömäyttää :LOL: Että joo, en hienostele, se lorisee tai ei lorise, mutta en sentään ala piereskelemään, ainakaan tarkoituksella. Kaikki tietää kyllä miksi sinne vessaan mennään joten miksi tuota hienostelemaan, kuvitella että jopa kuningatar käy moisella asialla :eek: :LOL: :LOL:
 
......
Mun mielestä on aika turhaa yrittää pissata ääneti. Kakalla käydessä laitan minäkin paperia alle, koska ne molskahdusäänet on noloja. :D
Pierua on mun mielestä turha pidättää vessassa, hei haloo, se on vessa. Parempi siellä on piereskellä kuin muilla julkisilla paikoilla.
 
hhhhhhh
Loistava ketju!

Ootteko koskaan aatellu sitä, kuinka nurinkurista on, että miehet saa kyllä lorotella kovaan ääneen ilman että niitä paheksutaan, vaikka miehillä luulis olevan sen 100 x helpompaa laskea pitkin pöntön reunoja (sisäpuolelle kiitos) kun naisten?
 
J-t harmaana
Mä laitan kanssa aina paperia sinne pohjalle, jopa kotona. Mutta sitte toinen keino on se, että laitan käsisuihkusta hanan valumaan altaaseen, seki peittää ihan hyvin sitä lorottamista =D
 

Yhteistyössä