Ehkä mä haukuin teitä nuoret

  • Viestiketjun aloittaja yks vaan
  • Ensimmäinen viesti
yks vaan
äidit koska itsestäni ei olisi ollut äidiksi teidän iässä. Nyt mun on pakko uskoa, että olette onnellisia lapsienne kanssa =) Ja itseasiassa kun alan tarkemmin miettimään asiaa....olen nuorekas 28 vuotias kohta 29v (samana vuonna syntynyt kuin esim Karita Tuomola ja yhtä nuorekas olen) jos olisin saanut lapsen 15 vuotiaana niin se mun lapsenihan olis vuoden kuluttua 15 vuotias :D
 
voi voi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.02.2005 klo 20:14 yks vaan kirjoitti:
äidit koska itsestäni ei olisi ollut äidiksi teidän iässä. Nyt mun on pakko uskoa, että olette onnellisia lapsienne kanssa =) Ja itseasiassa kun alan tarkemmin miettimään asiaa....olen nuorekas 28 vuotias kohta 29v (samana vuonna syntynyt kuin esim Karita Tuomola ja yhtä nuorekas olen) jos olisin saanut lapsen 15 vuotiaana niin se mun lapsenihan olis vuoden kuluttua 15 vuotias :D
juu ja parin vuoden päästä voisit käydä lapses kans kapakissa :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.02.2005 klo 10:38 voi voi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.02.2005 klo 20:14 yks vaan kirjoitti:
äidit koska itsestäni ei olisi ollut äidiksi teidän iässä. Nyt mun on pakko uskoa, että olette onnellisia lapsienne kanssa =) Ja itseasiassa kun alan tarkemmin miettimään asiaa....olen nuorekas 28 vuotias kohta 29v (samana vuonna syntynyt kuin esim Karita Tuomola ja yhtä nuorekas olen) jos olisin saanut lapsen 15 vuotiaana niin se mun lapsenihan olis vuoden kuluttua 15 vuotias :D
juu ja parin vuoden päästä voisit käydä lapses kans kapakissa :)
Ja sekös se onki tärkeää,et saa käydä oman lapsen kanssa baarissa juopottelee?? :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä