Ehkä maailman kammottavin tyylimoka!

  • Viestiketjun aloittaja Kinkka
  • Ensimmäinen viesti
Riippuu taas mistä roikkuu. Itse välillä ihan tietoisesti haluan ne olkaimet näkyviin ja ihan eri värillä mitä toppi. Esim löysä jätti toppi joka on harmaavalkoraitainen niin alle kirkkaan oranssit liivit tai pinkit.
 
987
[QUOTE="Mie";29654603]Ai, no mä oon sit vissiin tosi epämuodikas kun oon joskus pitänyt punaista tuubitoppia ja alla mustat tissiliivit, ja olkaimet näkyvissä![/QUOTE]

No todellakin olet. Osta olkaimettomat rintsikat tai jää kotiin.
 
"femin"
Onhan niitä paljon pahempiakin...
Legginssit (eli kalsarit) lyhyen paidan kanssa, liiallinen paljastelu (esim. työmiehenviiva), varrelliset sukat lyhytlahkeisten housujen kanssa yms.
 
[QUOTE="femin";29654612]Onhan niitä paljon pahempiakin...
Legginssit (eli kalsarit) lyhyen paidan kanssa, liiallinen paljastelu (esim. työmiehenviiva), varrelliset sukat lyhytlahkeisten housujen kanssa yms.[/QUOTE]

Ja mun isoin tyylimoka...nimittäin kun tykkään käyttää polvisukkia sandaalien kanssa :)
 
"femin"
Niin ja mun mielestä sekin on rumannäköistä, kun jalassa on saapikkaat ja ne peitetään lepattavalla farkunlahkeella... Mielestäni lahkeet kuuluu saappaiden sisään. :D
 
[QUOTE="femin";29654650]Eipä sillä oikeasti niin väliä ole, itsekin joskus pidän tuubitopin kanssa olkaimellisia rintsikoita ja sisareni pitää AINA kesällä varrellisia sukkia, vaikka olisi caprit jalassa. :)[/QUOTE]

Mä laitan mekon kanssa. Valkoiset polvisukat. Ihan paras.
 
iu
En koskaan käytä tuubitoppeja (koska pienirintaisella ne eivät tahdo pysyä päällä), mutta ei musta ole mitenkään pahannäköistä, jos sellaista pitää tavallisten rintsikoiden kanssa - olivatpa olkaimet minkäväriset hyvänsä (kunhan ei puuteri tai valkoinen, ne erottuvat liikaa alusvaatteiksi). Ihan kivoja väriyhdistelmiä & kontrasteja olen nähnyt, ja kauniitakin nykyrintsikoiden olkaimet usein ovat.
 

Yhteistyössä