:'(Onks tää ihan välttämätöntä? Jos sattuis olemaan mun vessani niin tulis kyllä paha mieli pitkäksi aikaa tollasesta irvailusta:'(
:'(Onks tää ihan välttämätöntä? Jos sattuis olemaan mun vessani niin tulis kyllä paha mieli pitkäksi aikaa tollasesta irvailusta:'(
Mun mielestä on vähän eri juttu, onko jossain ulkovessassa pieni pätkä pitsiverhoa siinä yhdessä, ainoossa pienessä ikkunassa, saati että siellä roikkuis sitä pitsiä ja tekokukkia joka paikassa, ja ois muutenkin vähän... ööö.. kauniisti laitettua.Voi, toihan on söpö! Meidän mummulan pikkulassa on itse asiassa vähän samaa tyyliä.
Ja voi hyvä jumala mikä hinta!!! :O Mauttomuuden multihuipentuma koko tönö. Saunan ja keittiön kanssa pystyisi elämään jos sattuisi selviämään hengissä hirsi- ja paneeliyliannostuksesta...Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;25028516:
Niin on!! Mahtava!! Ihan pienellä laitolla saisi upean. Ja mikä paikka. Tosin jää tuon hintainen talo ostamatta monelta.IHANA talo!!!Ei tuossa kyllä tuo kylppari /wc haittaa yhtään!
ihan normaali hinta täällä Minusta tuo talo on kiva ja mahtavalla paikalla!Ja voi hyvä jumala mikä hinta!!! :O Mauttomuuden multihuipentuma koko tönö. Saunan ja keittiön kanssa pystyisi elämään jos sattuisi selviämään hengissä hirsi- ja paneeliyliannostuksesta...
Niin no hirsitalot ovat hirsitaloja... Makuasia.Ja voi hyvä jumala mikä hinta!!! :O Mauttomuuden multihuipentuma koko tönö. Saunan ja keittiön kanssa pystyisi elämään jos sattuisi selviämään hengissä hirsi- ja paneeliyliannostuksesta...
Mä oon joskus törmännyt vastaavaan... Teki mieli tehdä ihan vaan pikku källi...Tiedän naisen jonka koko kämppä on tuota luokkaa. "Hienointa" on se, että se on koristellut pitsein, kukkasin, sydämin, pikkulinnuin, perhosin jne myös kotiovensa (asuu siis kerrostalossa) ja rappukäytävästä ns. oman ovensa nurkkauksen. Ja alaoven vieressä siinä nimitaulussa (missä lukee sukunimet...mikä sen hökötyksen nimi on?) on heidän sukunimensä ympärillä pieniä kiilteleviä perhostarroja
Kyllä Ei jää huomaamattaJokaisella on oma maku ja tämä hlö tykkää pitsistä =)