Ehkä vähän tyhmäkin kysymys, mutta kysynpä silti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuh, tyhmä varmaan.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juuh, tyhmä varmaan.

Vieras
Jos teillä on yhdistelmävaunut, niin missä te säilytätte sitä ratas osaa, kun vaunukoppaosa on käytössä? Meillä siis tyttö nukkuu päiväunet ulkona kopassa, mutta silti tarvitaan ratasosaa lähes päivittäin, kun lenkkeillään tms. Mutta meillä niin hitsin pieni kämppä, että ei missään tilaa missä säilyttää. Varastoon ei viitsi laittaa, kun sielä pian homehtuu ja ei viitsis lattiallakaan pitää, ku se ei vaan sovi sisustukseen. Missä siis pidätte sitä, kumpaa ette käytä???

Meillä on brion kombit, joissa kova koppa laitetaan siihen ratasosan päälle. Eipähän tarvi koko ajan irrotella ja vaihdella, vaan nopeesti saa kopan laitettau tai otettua pois. Myös säilytystilaa säästyy kun ei tarvi istuinosaa laittaa mihinkään varastoon =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
muttaku tytsi ei mahu siihen ratasosaa, varsinkaan näin talvella ku pitää tumpata niin paljo vaatetta. Ei siis mahdu nukkumaan, mut istumaan mahtuu...

Millaset vaunut teillä oikeen on, jos ei mahdu ratasosaan, mutta mahtuu koppaan?? Vai minkä ikästä oot sinne koppaan oikeen laittamassa??

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
muttaku tytsi ei mahu siihen ratasosaa, varsinkaan näin talvella ku pitää tumpata niin paljo vaatetta. Ei siis mahdu nukkumaan, mut istumaan mahtuu...

häh! yleensähän noi kopat pienempiä ku ratasosat ?? meillä näin ainakin..koppa alkaa olla pieni näin talvella jo 4kk vauvalle..

samaa ihmettelen minäkin, että mahtuu koppaan muttei ratasosaan? Onpas kätevät vaunut jos ratas osa on vauvalle ja sitten pitää siirtyä koppaan kun ei enään ratasosaan mahdu :)

Alkuperäinen kirjoittaja täh?:
samaa ihmettelen minäkin, että mahtuu koppaan muttei ratasosaan? Onpas kätevät vaunut jos ratas osa on vauvalle ja sitten pitää siirtyä koppaan kun ei enään ratasosaan mahdu :)

Ei tarvi silti kuitenkaan vittuilla. :D

Sehän on 90cm pitkä se ratasosa, kyllä xerokseissakin on tuo päänsuoja, silti mulla on niissä nukkunut reilu parivuotiaskin, ihan kaikissa releissään ja talvella.

Outo juttu jos ei mahdu, mulla tosin ei ole ollut taljaa, mutta naapurilla oli myös talja siellä ja silti sinne mahtui todella ikäisekseen isokoinen poika.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
Sehän on 90cm pitkä se ratasosa, kyllä xerokseissakin on tuo päänsuoja, silti mulla on niissä nukkunut reilu parivuotiaskin, ihan kaikissa releissään ja talvella.

Outo juttu jos ei mahdu, mulla tosin ei ole ollut taljaa, mutta naapurilla oli myös talja siellä ja silti sinne mahtui todella ikäisekseen isokoinen poika.

Jaa, no meillä tekee tiukkaa hartoiden kohdalta. Ja ihan on normaalin kokonen tytsi.

Yhteistyössä