Ehkä vähän erikoinen kysymys (synnytys+alakerta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Voiko olla todellista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Voiko olla todellista

Vieras
Eli asiani koskee synnytyksen vaikutusta alapään ulkonäköön.

Monesti sanotaan, että paikat muuttuvat roikkuvamman tai muutoin huonomman näköisiksi kuin ennen raskautta, mutta onko kenelläkään teistä päinvastaisia kokemuksia?

Itse olen nyt uskaltautunut tarkastelemaan alakerran tilannetta (synnytyksestä n. 2 kk aikaa), ja minusta näyttää siltä, että paikat on ihan oikeasti sievemmässä kunnossa kuin ennen raskautta ja synnytystä. Aiemmin sieltä näkyi vähän ekstraa välistä, mutta nyt näkyy pelkkä viiva. Liekö sitten kätilö tikatessaan lisännyt ne miesten niin kovasti toivomat ekstratikit sinne :D

Toistelen siis kysymystäni: onko muille käynyt vastaavaa?

Mä en tajua että mistä näkyi ja mitä? Onko sulla emättimen sisuksista pursunnut sitten jotain ylimääräistä, en ymmärrä... Onhan sillä peilausasennollakin väliä mistä kulmasta ja asennosta värkkiä tiiraa. Mulla ei muuttunut suuntaan eikä toiseen, mut synnytinkin sektiolla ;)

No kaverille laitettiin sen verran ekstratikkejä että piti käydä korjauttamassa liian umpeen ommeltu alapää... Mulla ekan synnytyksen jälkeen jäi vähän noin niin kuin roikkumaan tavara, mutta tokan jälkeen taisi olla taitavampi ompelija ja värkki on jälleen siistitty.

Mitä ylimääräistä sulta on tursunnut?
Käsittääkseni mitkään extratikit ei tuo sitä tiukkuutta. Tiukkuus on siellä sisäpuolella ja se tulee lihaksista ei mistään tikeistä.

Onhan se tiukkuus todettavissa heti kuna avaa häppäreitä, laihoilla ei niitä juurikaan ole ja pulskemmilla ei ole koskaan ronttonen auki niin kuin laihalla, tiukkuutta voi mitata myös häpyhuulista, sisemmistä ja ulommista, joillakin menee 2 sormea sisälle joillakin nyrkki, eroja on.

Alkuperäinen kirjoittaja tietoa löytyy;22441668:
Onhan se tiukkuus todettavissa heti kuna avaa häppäreitä, laihoilla ei niitä juurikaan ole ja pulskemmilla ei ole koskaan ronttonen auki niin kuin laihalla, tiukkuutta voi mitata myös häpyhuulista, sisemmistä ja ulommista, joillakin menee 2 sormea sisälle joillakin nyrkki, eroja on.

Tuo ero tulee juuri lihaksista. Joi oikein jännittää (tarkoituksella tai tahtomattaan) niin ei mene edes niitä kahta sormea ja kun on oikein rento ja hyvin lämmitelty niin menee vaikka nyrkki.

[QUOTE="vieras";22441803]Tuo ero tulee juuri lihaksista. Joi oikein jännittää (tarkoituksella tai tahtomattaan) niin ei mene edes niitä kahta sormea ja kun on oikein rento ja hyvin lämmitelty niin menee vaikka nyrkki.[/QUOTE]

Ja nimi sille tahtomatta tapahtuvalle lihasten jännittämiselle on vaginismi.

Yhteistyössä