Ehkä he eivät ansaitse lasta, jotka eivät turvautuisi hedelmöityshoitoihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nekkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nekkis

Aktiivinen jäsen
08.10.2007
1 712
1
36
Ehkä he, jotka eivät turvautuisi hedelmöityshoitoihin jos raskautuminen olisi vaikeaa, edes oikeasti halua lapsia! Eli onko heillä oikeus niihin lapsiin, mitä heillä nyt on?

Siis totta kai jokaisella on mielipiteenvapautensa, mutta kyllä kuka tahansa osaa esittää ne eriävätkin mielipiteensä kuitenkin asiallisesti. Mikä oikeus kenelläkään on loukata mitä alhaisimmin kipeiden asioiden kanssa painivia/painineita henkilöitä? Miksi se täytyy tehdä mauttomasti, oikein tahallaan aiheuttaa todella pahaa mieltä? Vaikka palstaelämä ei olisikaan kuin murto-osa (jos sitäkään) tästä "oikeasta" elämästä, niin kyllä tälläkin palstalla sanotut tarpeeksi loukkaavat asiat voivat aiheuttaa sietämätöntä kipua. Vaikka olisikin saanut sen kauan kaivatun lapsen. Mietityttää vaan, että mitä joku saa siitä kiusaamisesta itselleen? Nauttii, kun on niin paskamainen ja saa sen v-pään leiman palstaotsaansa? Luulis aikuisilla ihmisillä olevan muutakin tekemistä. :o

Ja kyllä, kyse on keskustelupalstasta, ja on nimenomaan hyvä, että löytyy erilaisia mielipiteitä! En minäkään kannata mitään mielistelyä, mutta en hyväksy mielipiteiden esittämistä tahallaan mauttomalla ja ilkeällä tavalla. Nokkela saa olla, vähän vittuillakin, sehän on yleensä vain hauskaa ja harmitonta. Mutta kyllä se pitäis siellä omassa päässä olla se tietoisuus, missä menee raja.

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Mä vastaan vaan tähän; kyllä on, oikeus. Pitääkö sitä erikseen perustella?

Totta kai on oikeus!
Mutta tuo alkukysymys olikin lähinnä herättelyä tuolle muunlaiselle provosoinnille, ikään kuin vastaheitto. ELI EI MINUN MIELIPITEENI.

Minä ajattelen tuon hedelmöitys asian niin, että jos ihminen tosiaan jaksaa käydä ne rankat hoidot läpi, niin silloin he oikeasti sen lapsen haluavat, ja lapsi, joka hyvällä onnella alkunsa niistä hoidoista saa, tulee syntymään vanhemmille, jotka ovat varmasti omistautuneita ja rakastavia vanhempia.

Mulla on muutama ystävä, joka ei ole lasta saaneet hoidoista huolimatta. Ja joka kerta, kun luen tai kuulen lapsen heitteille jätöstä tai huonosta kohtelusta, kiroan sitä, että miks sellaiset ihmiset sikiää kuin kanit, jotka eivät sitä pientä elämää oikeasti rakasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Marsupilami--:
Minä ajattelen tuon hedelmöitys asian niin, että jos ihminen tosiaan jaksaa käydä ne rankat hoidot läpi, niin silloin he oikeasti sen lapsen haluavat, ja lapsi, joka hyvällä onnella alkunsa niistä hoidoista saa, tulee syntymään vanhemmille, jotka ovat varmasti omistautuneita ja rakastavia vanhempia.

Mulla on muutama ystävä, joka ei ole lasta saaneet hoidoista huolimatta. Ja joka kerta, kun luen tai kuulen lapsen heitteille jätöstä tai huonosta kohtelusta, kiroan sitä, että miks sellaiset ihmiset sikiää kuin kanit, jotka eivät sitä pientä elämää oikeasti rakasta.

oon samaa mieltä

Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Mä vastaan vaan tähän; kyllä on, oikeus. Pitääkö sitä erikseen perustella?

Totta kai on oikeus!
Mutta tuo alkukysymys olikin lähinnä herättelyä tuolle muunlaiselle provosoinnille, ikään kuin vastaheitto. ELI EI MINUN MIELIPITEENI.

Ahah. No, vaikeata se tuosta oli tulkita kun en sinua tunne sen paremmin.

ei jaksa sanoa muutakuin että itse lapsettomuudesta kärsinyt ja tosiaan yllättäin sit raskaaksi tulinkin . Ahdasmieliset menköön vaikka korpeen! EI kiinnosta muitten mielipiteet yleensähän ne ...............................................................................................................................................!