Ehdotuksia päiväohjelmaan kaivataan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pesky Pixie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pesky Pixie

Aktiivinen jäsen
11.09.2008
26 526
2
36
Mitä mä tekisin tänään mun kultani kanssa? :D Meillä on koko päivä aikaa yhdessä, lapset menee hoitoon mummilaan kymmenen aikaan, Herra J tulee meille kahdentoista maissa... Olis kiva tehdä jotain muutakin kuin istua kotona, tää on eka kerta kun me nähdään oikein ajan kanssa niin että mulla on lapset hoidossa. Mutta ei taida tänään edes kahvilat olla auki.. :/

oikeesti joku löytänyt miehen niin kyselee täällä että mitäs tehtäis.Näytätsä sille äijälle sit täältä näitä ehotuksia että mitä MAMMAT ehotti teille tekemistä.
Mua jotenki mietityttää että jos ei tekemistä keksi....

Alkuperäinen kirjoittaja tota joo:
oikeesti joku löytänyt miehen niin kyselee täällä että mitäs tehtäis.Näytätsä sille äijälle sit täältä näitä ehotuksia että mitä MAMMAT ehotti teille tekemistä.

No en mä sille mitään mistään palstasta puhu. :D Kyllähän me tietenkin voidaan peuhata koko päivä täällä sisällä mutta mä nyt vaan mietin että mitä me voitais tehdä kodin ulkopuolella. On se oikeesti hankala miettiä, kun yleensä kuitenkin tavataan niin että on lapset siinä ja kun muutenkin on suhde aluillaan niin ei ole sellaista vakiintunutta yhteistä tekemistä. Se mies ei käy edes elokuvissa. :p Sen mä olisin keksinyt.

Kysytäänhän täällä nyt muihinkin asioihin vinkkejä, ajattelin lähinnä jos joku ehdottaa jotain, mikä mulle ei olisi tullut edes mieleen. :)

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:

No en mä sille mitään mistään palstasta puhu. :D Kyllähän me tietenkin voidaan peuhata koko päivä täällä sisällä mutta mä nyt vaan mietin että mitä me voitais tehdä kodin ulkopuolella. On se oikeesti hankala miettiä, kun yleensä kuitenkin tavataan niin että on lapset siinä ja kun muutenkin on suhde aluillaan niin ei ole sellaista vakiintunutta yhteistä tekemistä. Se mies ei käy edes elokuvissa. :p Sen mä olisin keksinyt.

Sä pelkäät olla sen kanssa sun kodissas ja tiedät että se haluais...rauhallista tutustumista hiljakseltaan.Ei sieltä kotoa ole pakko mennä minnekkään, ota rauhallisesti, istukaa käsikädessä ja jutelkaa,lycka till!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no menkää keilaamaan tai syömää jonnekin! missä päin asutte,meinaa vantaalla flamingossa olisi hohto minigolffia aj se olisi sellainen mitä suosittelisin

Turun suunnalla asutaan. :) Toi ulkona syöminen olis kyllä aika hyvä.. =)

no menkää keilaamaan tai syömää jonnekin! missä päin asutte,meinaa vantaalla flamingossa olisi hohto minigolffia aj se olisi sellainen mitä suosittelisin

Caribiaan uimaan?

Kävelylle, haette jotain noutoruokaa samalla?

Kävelylle meno oli kyllä mullakin mielessä... se olis aika ihanaa. :heart: Kävellä käsi kädessä... :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :D Täällä on vaan noi noutoruokapaikat vähissä. :/ Mutta jos ajais autolla ensin kävelemään ja sitten sitä ruokaa hakemaan. :D

Sä pelkäät olla sen kanssa sun kodissas ja tiedät että se haluais...rauhallista tutustumista hiljakseltaan.Ei sieltä kotoa ole pakko mennä minnekkään, ota rauhallisesti, istukaa käsikädessä ja jutelkaa,lycka till!

En mä pelkää kun mä haluan ihan samaa asiaa. :D Me ollaan vaan yksinomaan istuttu yhdessä ollessa käsikädessä ja juteltu, kun ollaan aina tavattu iltaisin täällä mun kotonani. :p Mä ajattelin että ei sitä nyt aina voi tehdä. :D vaikka kivaa se kyllä on, että ei mulla mitään sitä vastaankaan ole.. :heart:

Caribiaan uimaan?

No siitä me kyllä puhuttiinkin eilen, että sinne vois joskus mennä. =) Eipä tullut kyllä mieleen että tänään vois.. Me nimenomaan puhuttiin että sinne on mentävä ilman lapsia että saa mennä rauhassa liukumäissä. :D Meillä on kyllä huomennakin laatuaikaa yhdessä, eli tässä pitäis kahdelle päivälle keksiä jotain. :D

Yhteistyössä