Ehdotuksia mitä kaikkea voisi lahjakoriin laittaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

shihtzu

Aktiivinen jäsen
05.02.2008
1 878
0
36
Kyse ei nyt ole pelkästä herkkukorista, vaan lahjakorista, johon tulisi muutakin kuin herkkuja.

Tädilleni olen sellaista ajatellut kerätä, kun hän nyt syksyn ja ensi kevään hoitoo paljon tuota poikaa, niin joululahjaksi ajattelin kasata lahjakorin, joten nyt kaikkea ideoita mitä sinne hankkisi.
Nyt kun voisi jo alkaa keräillä niitä juttuja, ettei tule sitten jouluna kiire.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.craft-central-station.com/projects/holidays/x-mass/basket.htm
löytyy ehdotuksia erilaisiksi lahjakorivaihtoehdoiksi.

En hae mitään tiettyä teemaa siihen lahjakoriin ja nuo oli aika persoonattomia juttuja ja englanniksi.
Eikö kukaan osaa sanoa mitään kivoja juttuja.

No vähän on vaikea sanoa kun ei yhtään tiedä että mistä hän tykkää, mistä sinä tykkäät, mitä haluat antaa? Onko se kynttilöitä vai käsityöjuttuja vai syötävää vai mitä?

Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Mitään halpaa krääsää en nyt kauheasti halua antaa, vaan haluaisin että olisi vähän "laadukkaampi" juttu.

Määrittele sitten hiukan tarkemmin, mitkä ovat sinusta halpaa krääsää, niin osataan sen mukaan ehdotella!

Alkuperäinen kirjoittaja :
Jos on vaikka Pentik'in tavaran ystävä,niin sieltähän nyt löytyy vaikka mitä ihanaa ja mieluista =)

Tota Pentikiä voisi ehkä miettiä, mutta toisaalta tätini tulee ostamaan mulle joululahjan Pentikistä, niin ehkä en sitten osta hänelle sieltä kuitenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Mitään halpaa krääsää en nyt kauheasti halua antaa, vaan haluaisin että olisi vähän "laadukkaampi" juttu.

Siihen kivi-tuikkuja, niitä aallon pieniä maljoja (myös jonkin ketjun keräilykohde). Hyvää käsintehtyä suklaata, tuoksuvia lämpökynttilötä niihin tuikkuihin ja maljoihin ja shamppanjaa. Maksaa yht, n. 150e
Itse kerään tämän tyyppisen omalle anopille jouluksi

Joku ihana käsipyyhe (tai kaksin kappalein), kynttilöitä, spesiaalikahvia ja -teetä, Body Shopista jotain ihanaa suihkugeeliä ja vartalovoita, kiva kirja...
Olisko näistä mitään apua? Tosin noissa täytyy mun mielestä huomioida se että tuotteista saattaa tarttua tuoksua elintarvikkeisiin. Siksi kannattaisi ehkä pysytellä vain tavaroissa.

Osta erilaisiakynsilakkoja ja kynsiviiloja ja jotakin hyväntuoksuista rasvaa ja vaikka suklaakaakaontuoksuinen kynttilä. aahhh ihana tuoksu ! <3 Tai sitten voit ostaa vaikkapa jonkun ihanan hajuveden, hänen lempiherkkuansa, kauniin kaulakorun ja vaikka hänen lempiyhtyeensä levyn ? (: toivottavasti oli apua !

Mä mietin juuri mitä laittaisin itse omalle äidilleni ja mieleen tuli erillaiset hiustenhoito tuotteet, kuorintasuola (vai mikälie oikealta nimeltään), joku herkkusuklaa jota ei itse raaski ostaa... Kaikkee semmosta yleellistä hemmotelu tavaraa :)