Ehdottakaa paikkoja nimitatuoinneille!

Mä aion tatuoida mun kahden tyttäreni molemmat etunimet jonnekin ihooni. Minne ne panis, kun ne pitäis olla esillä mutta kuitenkin piilotettavissa? Niskaa olen ajatellut toiselle, mutta en ole ihan varma siitäkään... Eihän tommosta tatskaa voi laittaa mihinkään sexyyn paikkaan, kuten pakaraan. Toinen ongelma on mun surkea kipukynnykseni, tuo niska varmaan sattuu aika lailla...

Jos nimitatuoinnit tai tatuoinnit ylipäätään ovat sinusta typeriä/rumia/whatever, mielipiteesi ei kiinnosta minua.
 
mulla on tyttäreni nimi
osana isompaa kuvaa ranteen sisäsyrjässä jos näin tajuatte mitä meinaan :D siis tavallaan tos..käsivarressako? :D
sit toisessa rantees on tekstiä myös, ja niskassa on tribali..
yläselkään tulossa pitkä teksti ens viikol
 
mullakin sama haave ja sama ongelma :D en oo vielä keksiny mihin laittaisin. Hoitoalalla vielä työskentelen, niin ei saa olla missään näkyvillä. Yks tatuointi löytyy nilkasta, mutta jonnekin yläkroppaan haluaisin lapsen nimen :) ehkä johonkin sydäntä lähelle.
 
....
Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:
OIkea tai vasen käsi. siis tuohon ranteen ja kyynärtaipeen puoliväliin...tai sit kyynärpäästä ranteeseen silleen pituussuunnassa... yks kumpaankin käteen =) jollain kauniilla fontilla...
mulla on. mikään tatuointi ei oo niin paljon sattunu ku tuo. :$
 
Käsivarret on musta miehekäs paikka tatuoinnille. Varsinkin kun mulla on aika lailla norminaista lihaksikkaammat... Nilkka vois olla yks kyllä. Toisaalta mäkin haluisin johonki sydämen lähelle. Vaikeeta. :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:
OIkea tai vasen käsi. siis tuohon ranteen ja kyynärtaipeen puoliväliin...tai sit kyynärpäästä ranteeseen silleen pituussuunnassa... yks kumpaankin käteen =) jollain kauniilla fontilla...
mulla on. mikään tatuointi ei oo niin paljon sattunu ku tuo. :$

What toi ei ainakaan sattunut yhtään :) Jalkapöytä sattui ihan vitusti, tulee kyynel silmään kun jo ajatteleekin asiaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:
Käsivarret on musta miehekäs paikka tatuoinnille. Varsinkin kun mulla on aika lailla norminaista lihaksikkaammat... Nilkka vois olla yks kyllä. Toisaalta mäkin haluisin johonki sydämen lähelle. Vaikeeta. :|
Se vähän riippuu tatuoinnista ja sen tyylistä, tai siis se on mun mielipide.
 
Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:
Käsivarret on musta miehekäs paikka tatuoinnille. Varsinkin kun mulla on aika lailla norminaista lihaksikkaammat... Nilkka vois olla yks kyllä. Toisaalta mäkin haluisin johonki sydämen lähelle. Vaikeeta. :|
Se vähän riippuu tatuoinnista ja sen tyylistä, tai siis se on mun mielipide.
Niin no, mun täytyy ajatella mun erityisiä "haasteita" tässä asiassa. :D Tiettykin se pitää olla jotain kaunista tekstiä, joka tapauksessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:
Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:
Käsivarret on musta miehekäs paikka tatuoinnille. Varsinkin kun mulla on aika lailla norminaista lihaksikkaammat... Nilkka vois olla yks kyllä. Toisaalta mäkin haluisin johonki sydämen lähelle. Vaikeeta. :|
Se vähän riippuu tatuoinnista ja sen tyylistä, tai siis se on mun mielipide.
Niin no, mun täytyy ajatella mun erityisiä "haasteita" tässä asiassa. :D Tiettykin se pitää olla jotain kaunista tekstiä, joka tapauksessa.
Haasteita? No jos sä sitä nilkkaa mietit niin olisko mitenkään sellainen että olisi pidemmällä fonttikirjain välillä ja kiertäisi nilkkaa?

Siitä tulikin mieleen, että voisin lähteä tatuoimaan miestäni, kun en jaksa palstaillakaan enempää :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:
OIkea tai vasen käsi. siis tuohon ranteen ja kyynärtaipeen puoliväliin...tai sit kyynärpäästä ranteeseen silleen pituussuunnassa... yks kumpaankin käteen =) jollain kauniilla fontilla...
mulla on. mikään tatuointi ei oo niin paljon sattunu ku tuo. :$
Miulla on oikeassa kädessä juuri tuossa kyynärtaipeen ja ranteen välillä omasta pojusta tatuointi ja saman käden ulkosyrjällä, eli just kyynärpäästä ranteen ulkoreunaan on siskostatuointi... enemmän koski kun tehtiin tuohon kainalo-kyynärtaive-välille :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:
Mulla on yläselässä jo tatuointi, mutta siihen mietin tytön nimeä ensin. Omasta mielestäni se on kiva paikka, eli tuossa olkapään ja niskan välillä ja siitä vähän alemmas. Mites olis reisi?
No sulle ei oikeastaan jää tän yläselän lisäksi mitään sellaista paikkaa, kun nyt on käyty kaikki jo läpi :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:
OIkea tai vasen käsi. siis tuohon ranteen ja kyynärtaipeen puoliväliin...tai sit kyynärpäästä ranteeseen silleen pituussuunnassa... yks kumpaankin käteen =) jollain kauniilla fontilla...
mulla on. mikään tatuointi ei oo niin paljon sattunu ku tuo. :$
Miulla on oikeassa kädessä juuri tuossa kyynärtaipeen ja ranteen välillä omasta pojusta tatuointi ja saman käden ulkosyrjällä, eli just kyynärpäästä ranteen ulkoreunaan on siskostatuointi... enemmän koski kun tehtiin tuohon kainalo-kyynärtaive-välille :'(
Nähtävästi toi kipu sitten tosi erilaista eri ihmisillä. Kun miehen kanssa puhuin niin hänellä niinkuin minullakaan tuo kyynärtaipeesta ranteeseen ei tuntunut oikeastaan miltään.
 
Haasteilla tarkotin siis sitä, että oon muutenki vähän lihaksekkaampi kuin perusmamma. :whistle: Joten tatuointi miehekkääksi mieltämääni paikkaan ei ehkä ole tarpeeksi feminiini.

Nilkkaan vois laittaa pystyyn, samaten kun niskaan. Mutta kuulemma nikamien/luiden päälle tekee aina ilkeetä? Siis semmoseen kohtaan jossa ei ole päällä lihasta/rasvakudosta.
 

Yhteistyössä