Ehdottakaa paikkoja nimitatuoinneille!

Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:
Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:
OIkea tai vasen käsi. siis tuohon ranteen ja kyynärtaipeen puoliväliin...tai sit kyynärpäästä ranteeseen silleen pituussuunnassa... yks kumpaankin käteen =) jollain kauniilla fontilla...
mulla on. mikään tatuointi ei oo niin paljon sattunu ku tuo. :$
Miulla on oikeassa kädessä juuri tuossa kyynärtaipeen ja ranteen välillä omasta pojusta tatuointi ja saman käden ulkosyrjällä, eli just kyynärpäästä ranteen ulkoreunaan on siskostatuointi... enemmän koski kun tehtiin tuohon kainalo-kyynärtaive-välille :'(
Nähtävästi toi kipu sitten tosi erilaista eri ihmisillä. Kun miehen kanssa puhuin niin hänellä niinkuin minullakaan tuo kyynärtaipeesta ranteeseen ei tuntunut oikeastaan miltään.
Niin mie siis tarkoitin, et enemmän koski sinne kainalo-kyynärtaive-välille kuin kyynärtaive-ranne-välille. Siihen ei paljoa koskenut...

 
Alkuperäinen kirjoittaja P u P u:
Miten olis niskaan, samaan linjaan missä olkapäät on, niinkun siihen risteyskohtaan, miksi tuo kohta nyt sitten luokitellaan...
Tarkoitat siis trapezius- eli epäkäslihasta. Ei yhtään paha idea, mutta mihin toinen?

Mä en haluis että ne olis jotenkin eriarvoiset... Esim. että toinen näkyy helposti ja toinen ei juuri koskaan.
 
....
Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:
OIkea tai vasen käsi. siis tuohon ranteen ja kyynärtaipeen puoliväliin...tai sit kyynärpäästä ranteeseen silleen pituussuunnassa... yks kumpaankin käteen =) jollain kauniilla fontilla...
mulla on. mikään tatuointi ei oo niin paljon sattunu ku tuo. :$

What toi ei ainakaan sattunut yhtään :) Jalkapöytä sattui ihan vitusti, tulee kyynel silmään kun jo ajatteleekin asiaa :D
siis mun tatska alkaa ranteesta 2 sormen verran, valtimon jälkeen. eikös sulla ollu KÄSIVARRESSA???
 
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:
OIkea tai vasen käsi. siis tuohon ranteen ja kyynärtaipeen puoliväliin...tai sit kyynärpäästä ranteeseen silleen pituussuunnassa... yks kumpaankin käteen =) jollain kauniilla fontilla...
mulla on. mikään tatuointi ei oo niin paljon sattunu ku tuo. :$

What toi ei ainakaan sattunut yhtään :) Jalkapöytä sattui ihan vitusti, tulee kyynel silmään kun jo ajatteleekin asiaa :D
siis mun tatska alkaa ranteesta 2 sormen verran, valtimon jälkeen. eikös sulla ollu KÄSIVARRESSA???
No on tossa 3 sormen verran tilaa ranteesta. Mutta toi ei oo ihan alapuolella vaan viistosti ulkosyrjään.

MUOK. ja mistä tiedät mitä mulla on toisessa kädessä :)

Ei tässä nyt kivusta oltu juttelemassa niinkään paljon, ei mtn riitoja siitä mikä sattuu ja kuinka paljon. Se on henk. koht. kuten varmaan yllättäen kaikki tietää.
 

Yhteistyössä