V vieras Vieras 10.05.2008 #1 kun lapsilla tuplasynttärit. Eli poika täyttää 5v ja tyttö 3v. Tahtoisin tehdä sellaisen barbie-kakun tytölle, mutta mikä sopisi sitten pojan kakuksi? Vai millainen kakku kävisi molemmille?
kun lapsilla tuplasynttärit. Eli poika täyttää 5v ja tyttö 3v. Tahtoisin tehdä sellaisen barbie-kakun tytölle, mutta mikä sopisi sitten pojan kakuksi? Vai millainen kakku kävisi molemmille?