Ehdottakaa eurooppalaista kaupunkia, jossa viettää 30v. synttärit

• Viestiketjun aloittaja Non compos mentis
  • Ensimmäinen viesti
Non compos mentis
Lähden matkoille ja vältän kaiken juhlahässäkän. Reissu on myös lahja minulle läheisiltäni. Reissu ajoittunee maalis-huhtikuulle. Kaupungilta toivon taide-elämyksiä, museoita ja kaunista arkkitehtuuria. Mieluusti ei suuria väkijoukkoja liikkeellä (Rooma ei siis varmaankaan käy?). Matkan pituus pitkä viikonloppu.

Lontoo on intohimoni, mutta jos sitä uskaltaisi kokeilla jotain uutta?

vieras
Barcelona ihan ehdottomasti, sopivan matkan päässä ja löytyy nähtävyyksiä. Noi suuret väkijoukot ei haitannut kun eteen aukesi esim.Sagrada de familia katetraali ja Gaudin puisto oli upea kokemus myös.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Praha, kaunis jo keväällä ja löytyy kaikkea mitä toivot.
Mä komppaan kans Prahaa. Ihania ravintoloita, siis laidasta laitaan löytyy kaikkea ja hinnat ovat todella huokeat. Hurjasti upeita näyttelyitä, teatteriesityksiä, historiaa, ostosmahdollisuuksia... Ja jos yhtään on lapsenmielinen, niin suosittelen lämpimästi päivää Praha Zoossa. Siellä oli vaikka mitä!

Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Pietaria suositten todella lämpimästi!! siellä varmasti riittää juuri etsimiäsi kulttuurielämyksiä ja todella kaunista arkkitehtuuria =)
Venäjä on korvamerkitty tuleviksi vuosiksi. Mulla on oma venäjän tulkki in the making, joten se reissu on jo luvattu tolle eskarilaiselle. Se on hänen motivaattorinsa koulunkäynnissä. Koko perhe lähtee Venäjälle heti, kun perheessä on yksi, joka selviää venäjällä tavallisimmista tilanteista.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Pietaria suositten todella lämpimästi!! siellä varmasti riittää juuri etsimiäsi kulttuurielämyksiä ja todella kaunista arkkitehtuuria =)
Venäjä on korvamerkitty tuleviksi vuosiksi. Mulla on oma venäjän tulkki in the making, joten se reissu on jo luvattu tolle eskarilaiselle. Se on hänen motivaattorinsa koulunkäynnissä. Koko perhe lähtee Venäjälle heti, kun perheessä on yksi, joka selviää venäjällä tavallisimmista tilanteista.
Hienoa!!! =)
muoks
me viedään kanssa lapset mukaan seuraavaan reissuun =) ovat jo 5 ja 9 ja nyt pääsevät eka kertaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lontoosta terveisia!:
Lontoo tietenkin! Ihana vihaamani kotikaupunki :D Erityisesti kevat on parasta aikaa.
No Lontooseen menisin itsekin (ja meninkin viime vuonna 40v. ) mutta jos haluaa kokeilla muutakin niin onhan noita kivoja ja mielenkiintoisia kaupunkeja. Riippuu tosin mitä hakee...

Non compos mentis
Oijoi, taisikin tulla matkasuunnitelmia ainakin 50v synttäreihin saakka! Täytynee tarkemmin perehtyä vaihtoehtoihin. Kreikka kieltämättä houkuttelisi, mutta olisi pitemmän reissun arvoinen. Kiitoksia ehdotuksista, eiköhän se tässä selkene! Pariisin miellän pariskuntien matkakohteeksi, mutta eiköhän siellä riittäisi tekemistä yksinkin kulkevalle.

Kiitoksia vielä kerran!

Yhteistyössä