Ehdottakaa astiastoa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cilla79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:
Kävin arabian sivuilla, niin siellä ei tosiaan ole muka koko teema sarjaa :o VAI ENKÖ VAAN LÖYDÄ? :ashamed:

No niin, tyhmä minä! :headwall: :headwall: Iittalan sivuilla nykyjään teema. :D Siellä ei mainintaa että keltainen loppuisi.

Teema -sarjasta poistuvat seuraavat tuotteet 31.12.2007:
Keltainen:
muki 0,4 l
kulho 2,5 l
tarjoiluvati 16x16 cm
tarjoiluvati 16x37 cm
tarjoiluvati 24x32 cm
kansi 20 cm

Nuo osat ilm. poistuu mutta muut kai sit jää.

Mä haluaisin valkosta Teemaa. Sit myös ne origot on ihania. Tykästyin siihen Arabian Apila-sarjaan, ihanan kesäinen, mut kauheen kallis :o Niinku noi yleensäkin on :/

Noita Muumi-mukeja meillä on, siis kahvikuppeja 6kpl. Ja muutenkin noista Muumi astioista tykkään. Molemmilla pojilla on se lastenastiasto, tai se, missä on lautanen ja muki.

Alkuperäinen kirjoittaja Pix:
Teema ja Paratiisi. B)
Mutta mun maku onkin 70-lukuinen

Mää tykkään noista kans. Niitä voi käyttää kaikkia sikin sokin. Aina passaa ja saa väriä kattaukseen. Ja niin kätevää, että voi yhdistää arki- ja juhla-astiat tarvittaessa tai huviksensa.

meillä on teema ja lumi astiasto mutta nyt alettiin keräämään pentikin anis-astiastoa. Ihanan isot valkoiset yksinkertaiset lautaset, syvät lautasetkin on tosi hyvin muotoiltu. Villeroy & bochista petit le fleur-kahviastiasto...hintalaatusuhteeseen olen kyllä pettynyt v&b:n kohdalla. Pentikistä en tykännyt ennen enkä nytkään muista kun tuosta aniksesta. Pentik on uudistanut lasitustaan muutama vuosi sitten eli käyttävät samaa kuin arabia eli pysyvät parempina.

Päädyin tähän:

http://www.arabia.fi/web/Arabiawww.nsf/fi/astiasarjat_koko_osat_ja_varit_aqua

Mutta minkä värin otan tuon seuraksi?
Tuttu ja turvallinen valkoinenko??

Kahvikupit ja asetit haluan tuon aquan värisenä,sopiiko siihen sitten valkoinen leipälautanen?

Auttakaa tumpeloa=)

pentikin vaniljaa meillä on parempina astioina ja muumumukeja kahvikuppeina näin arkikäytössä...arkilautaset on kultakeramiikkaa. nuo vaniljat on ihania mut ei niitä oikeen jokapäivä voi käyttää kun on kuitenkin niin "juhlavia"...

Yhteistyössä