ehdotin isännälle, että mentäis häihin ihan kahdestaan, kun kerta olisin saanut lapsetkin yökylään vaan ei

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopoika:
Miksi isännälle ei sopinut?

Olishan se ollut varmaan kiva viettää aikaa kahdestaan..
no katsos kun häät on sukujuhla :headwall: :headwall: , johon pitää kaikkien kutsuttujen osallistua. sama minulle on vaikka muut lähteekin, mutta ton pienimmän olisin mielelläni jättänyt kotiin. koska vihkiminen on kello 14 ja meiltä on matkaa sinne melkein 300 kilsaa, niin väkisin menee puoleenyöhön ja sivu enen kuin ollaan kotona. mutta eipäs saanut kahta vanhinta lähtemään. tosin yhden pitää jäädäkin ilta navettaan ja toinen ei muuten vaan halua lähteä.

meillä ei varmaan tulis tuota tilannetta, mutta jos kyse ei ole jommankumman sisaruksen häistä niin en lähtis lasten kans. Maksimi ois 2 lasta ja nekin kyllä pitkin hampain. Meillä ois sitte vaihtoehdot että mies menis joko yksin lasten kans tai kahdestaan mun kans. T. meilläkin 6 lasta

Alkuperäinen kirjoittaja viillettäjä pihapiirissä:
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopoika:
Miksi isännälle ei sopinut?

Olishan se ollut varmaan kiva viettää aikaa kahdestaan..
no katsos kun häät on sukujuhla :headwall: :headwall: , johon pitää kaikkien kutsuttujen osallistua. sama minulle on vaikka muut lähteekin, mutta ton pienimmän olisin mielelläni jättänyt kotiin. koska vihkiminen on kello 14 ja meiltä on matkaa sinne melkein 300 kilsaa, niin väkisin menee puoleenyöhön ja sivu enen kuin ollaan kotona. mutta eipäs saanut kahta vanhinta lähtemään. tosin yhden pitää jäädäkin ilta navettaan ja toinen ei muuten vaan halua lähteä.

eli saatte kaikkein pienimmät mukaan... no viettäkää mukavaa juhlaa kuitenkin :) ja annat ne pienimmät miehen hoitoon...

Yhteistyössä