Mies ei halua antaa lasta yökylään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Voi että mua alkaa ketuttaan. Mä joskus tahtoisin viettää aikaa ihan kahdestaan ton miehen kanssa, mutta hänen mielestään meille jää illalla tarpeeksi kahdenkeskistä aikaa sen jälkeen kun lapsi on mennyt nukkumaan.
Onhan siinä se muutama tunti, mutta olisi joskus niin ihanaa aamulla herätä kaikessa rauhassa ja köllötellä vielä kullan kainalossa, eikä heti kipittää keittiöön tekemään aamupalaa lapselle.

Nytkin pappa pyyteli lasta yökylään, mä olisin antanut mennä mutta miehen mielestä voi ihan hyvin olla kotonakin kun meillä ei olisi edes mitään menoa. Voi plääh! Eikö voi vaan olla kotona ja nauttia puolison seurasta?!

Kai meillä on sitten ihan erilaiset käsitykset kahdenkeskisestä ajasta. Jos miehelle kerran riittää se muutama tunti illassa ja mä tahtoisin koko yön.

En mäkään raaski lapsia yöhoitoon antaa, pitkään aamulla ehtii nukkua vielä myöhemminkin, sittenkun lapset on isompia. Olisit vaan onnellinen, että mies haluaa olla lapsensa seurassa. Ja nukkuuhan lapsi yöllä, onhan teillä silloin aikaa?

[QUOTE="äiti";22202007]En mäkään raaski lapsia yöhoitoon antaa, pitkään aamulla ehtii nukkua vielä myöhemminkin, sittenkun lapset on isompia. Olisit vaan onnellinen, että mies haluaa olla lapsensa seurassa. Ja nukkuuhan lapsi yöllä, onhan teillä silloin aikaa?[/QUOTE]

Siis hyvää päivää, kai sitä täytyy vanhempienkin nukkua eikä öitä käyttää kahdenkeskiseen aikaan? Ja on se aamulla pitkään nukkuminen vaan niin luksusta, että kyllä mä annan välillä lapset yökylään ihan sen takia. Minkäikäinen lapsi? Jos on yli 1v. niin mielestäni vois hyvin mennä.

riippuu lapsen iästä. Jos kyse taaperosta tai pienemmästä, niin fiksu mies sulla. Jos alkaa olla sen ikäinen, että itse haluaa yökylään, niin sit en ymmärrä.

[QUOTE="äiti";22202007]En mäkään raaski lapsia yöhoitoon antaa, pitkään aamulla ehtii nukkua vielä myöhemminkin, sittenkun lapset on isompia. Olisit vaan onnellinen, että mies haluaa olla lapsensa seurassa. Ja nukkuuhan lapsi yöllä, onhan teillä silloin aikaa?[/QUOTE]

Tietysti olen tyytyväinen että mies tykkää olla lapsensa kanssa. Mutta kyllä toivoisin, että mies ottaa myös mun toiveet huomioon.

Joutuu siinä öisin kuitenkin olemaan saatavilla, jos vaikka lapsi näkee pahaa unta tms. Ei voi olla sillain ihan rennosti.

[QUOTE="alkup.";22202046]Reipas 3vuotias. On paljon isovanhempiensa kanssa tekemisissä ja tykkää olla heidän seurassaan.[/QUOTE]

Kyllä mun mielestä tuon ikäinen vois jo opetella satunnaisesti yökyläilyäkin tutussa paikassa. Meillä saman ikäinen nauttii suuresti mummin ja ukin jakamattomasta huomiosta. Saunovat yhdessä, mummi kokkaa herkkuruokia, ulkoilevat ja nukkuu yön mummin kainalossa. Jos isovanhemmat asuu lähellä ja on lapselle tärkeitä, niin veisin sinne. Katso mitä mies tekee:)

Onko miehelläs jotain erityistä syytä tähän? Onko ok välit pappaan jne?

Mä kyllä veisin lapsen jos kerran isovanhemmat ja lapsi itse sitä haluais. Ehkä yhteisen yön jälkeen mies saattas suostua toistekin :D

Minä kyllä nukun öisin, ei tulisi pienen lapsen äitinä mieleenkään valvoa kun seuraavana aamuna pitää olla skarppina heti seiskan jälkeen. Ja muutenkin kunnon yöuni on terveyden perusta :D

Meillä on lapsi nyt hoidossa yön yli. Minä olen kipeänä ja makaan sohvalla mitäsnyttiä katsellen ja mies yrittää pelastaa omaa konettaan. Ihanaa olla vain eikä olla koko ajan keksimässä jotain erikoista. Aamulla on kivointa, kun tosiaan voi nukkua pitkään ja pysyä sängyssä hetki.

Onko miehelläs jotain erityistä syytä tähän? Onko ok välit pappaan jne?

Mä kyllä veisin lapsen jos kerran isovanhemmat ja lapsi itse sitä haluais. Ehkä yhteisen yön jälkeen mies saattas suostua toistekin :D

Ei mitään erityistä syytä. Ei vain näe tarpeelliseksi "turhia" yökyläilyitä. Välit pappaan on ihan kunnossa.

Sepä se, mä en pääse lasta viemään. Mulla ei ihan riitä ajokortti tuon auton ajamiseen.. Ja mieshän ei lähde viemään koska ei ole tarvetta.

Yhteistyössä