Haluaisin järjestää jonkun kivan illan/yön miehelle, mutta mies ei varmasti halua! :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wera
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

wera

Vieras
Ei halua, että lasta viedään mihinkään hoitoon tai että yleensäkkään joutuisi olemaan yön yli erossa lapsesta.

Mä niin kaipaisin kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa, mutta ei tuu varmaan onnistuun. Koskakohan mun mies tajuu, että parisuhdettakin vois välillä virkistää... Vai onko nää vaan "opittuja haluja", joita muut pariskunnat tekee, mutta joita välttämättä ei tarvita.. Vattu, kertokaa mulle, jos tajuutte mitä tarkotan...

tiedän mitä tarkoitat. mä olin meidän 20 vuotis hääpäivän kunniaksi järjestänyt lapsen vahdit ja muut jutut, että olis isännän kans kahdestaan mentyh viikonlopuksi jonnekin, pyysin sitten isäntää järjestämään meille matkan, aina aiko, mutta järjestämättä jäi. mä tulkitsin sen niin, ettei se halunnutkaan kahden keskistä aikaa ilman lapsia, joten se siitä sitten

Siis ollaan todella läheisiä ja puhutaan asiasta kuin asiasta. Mutta vähän jotain kahdenkeskistä aikaa edes joskus. Kerran ollaan käyty tänä kolmena vuotena elokuvissa. Muuten kahdenkeskistä aikaa onkin sitten vain iltaisin ja niitäkin iltoja on harvassa.

Minä olen tehnyt niin, että olen järestänyt itekseen loman ja hoitajan. Ilmoittanut vain miehelle, että sitten mennään eikä mukista vastaan. Kovasti on tykänny, vaikka välillä ollaan vain nukuttu, mutta sekin hyvä kun on oltu väsyneitä. Ainahan tuo vstaan panee, mutta tullut kumminki mukaan.
Onnea yritykseen.

Voisinhan kysyä hoitajaa ja katsella hotelleja ja tekisin vaikka "kutsun" miehelle, kumminkaan mitään vielä varaamatta. Että jos kiinnostaa niin tällanen olis tarjolla. Tulis ainakin selville viimestään tosta miehen mielipide kahdenkeskiselle ajalle. Pettymys voi olla suuri....

Uusimmat

Yhteistyössä