Ehdotelkaapas häihin leikkejä :)

vaimo
Meillä oli yks hauska leikki. Annettiin kasa legoja eteen ja niistä piti rakentaa yhdessä talo. Kaiken pointti oli se, että yhtään sanaa ei saanu sanoo vaan elekielellä piti se talo saada aikaseks.
 
joo
no kyllä pitää jotain olla. Ei niiden tartte olla mitään noloja. Meillä oli musta ihana semmoinen kilpailu pöytäkuntien välillä. Videotykillä heijastettiin meidän molempien lapsuus- ja nuoruuskuvia ja sitten pöytäkunnat arvailivat miltä vuodelta k.o. kuvat ovat ja eniten oikeita vastauksia saaneet voittivat jotain pientä. Me ei siis tiedetty mistään etukäteen ja oli ihana yllätys, kun kaasot olivat järkänneet ohjelmaa.
 
vieras
Joo mun mielestä ne leikit on jotenkin tosi noloja. Ne iänikuiset morsiamen ja sulhasen ryöstämiset etenkin. Jossa jompikumpi osapuoli joutuu tekemään jotain todella noloa ja ovat NIIN-MUKA-HAUSKOJA

Ja sitten yksi on se että kerätään joukko sukulaisia laitetaan muutama tuoli ympyrään ja musiikki soimaan. Siinä sukulaisjoukko kiertää ja yrittää päästä tuolille kun musiikki taukoaa. Ja AI MITEN MAHTAVAA ja kaikilla "hauskaa". Niinhän te luulette.

Mä en ole koskaan osallistunut noihin leikkeihin, onneksi ei ole tarvinnut.

Tuo mitä ylempänä kerrottiin, että videotykillä heijastettiin kuvia lapsuudesta ja nuoruusajoilta tuntuu ihan kivalta.

mutta jos on tarkoitus nolata sukulaisia tai morsianta ja sulhasta, niin silloin menee överiksi.
 
AAM
tietokilpa pöytien välillä oli kivaa kun veljeni häissä oltiin ja itse pidin parissa häissä kaasona ollessani hääparille lapunnosto vastauksilla ("kyllä" ja "ei", "a" tai "b" yms, sekä nimillä ) vastattavia kysymyksiä...istuivat siis selät vastakkain etteivät nähneet toistensa vastauksia. Oikeasta vastauksesta (kun tuli sama siis vastaus molemmilta) tuli piste ja sitä rataa...

Ei tietysti kaikkia vieraita voinut miellyttää mutta pidettiin leikit suht lyhyessä ja salista ei ulospääsyä tukittua sillä aikaa :D

Pääasia että hääpari tykkää :) sellaisia leikkejä. Meillä oli pyyntö heidän osilta ettei mtn liian fyysistä eikä mtn übernöyryytystä... pikkutuhmia/tyhmiä :) kysymyksiä ja se ainakin sai suuren osan vieraista nauramaan.
 

Yhteistyössä