Ehdotelkaa nimiä kuudennelle tytöllemme.. kertokaa huvikseen mielipiteitä myös siskojen nimistä

  • Viestiketjun aloittaja Tyttölauman äiti
  • Ensimmäinen viesti
lopeta jo
Alkuperäinen kirjoittaja fafddf:
Alkuperäinen kirjoittaja miehet rules:
näkeehän sen jo maailmalla kummat on arvokkaampia. tyttöjä tapetaan jo vauvoina, ei niillä ole mitään arvoa. on se joku kampanjakin käynnissä, asiaa vastaan.
kyllä 6 poikaa olisi hienompi saavutus kuin 6 tyttöä, niin se vain on. hyvä tietty jos on näitä pelkkiä tyttöjä haluaviakin, mutta hyvin pieni vähemmistö ovat.
Onneksi asutaan Suomessa. Ja kukahan se loppupeleissä aina hoitaa vanhempiaan sitten, kun eivät enää yksin pärjää. Aika harva mies viitsii vaivautua, kyllä ne tytöt huolehtivat vanhemmistaan. Samoin jos haluaa nauttia lapsenlapsistaan, niin kyllä tytöt yleensä vievät lapsiaan useammin äitinsä luokse kuin anoppilaan.
Voi voi, monet tytöt vähät välittää vahemmistaan. Tunnen tapauksen jossa äitiä ei käyty kertaakaan katsomassa sairaalassa eikä yks mennyt edes hautajaisiin.
On se vaan rikkautta saada kumpaakin sukupuolta, turha sitä on kieltää. Olen onnellinen lapsistani!
 
Alkuperäinen kirjoittaja DsariaL:
Alkuperäinen kirjoittaja ootpas fiksu:
Alkuperäinen kirjoittaja täh!:
6 tyttöö??? Antasin puolet jo pois. Mahtaa miestä hävettää kun ei saa poikaa aikaseks :(
Sulla jäänyt bilsan tunnit väliin? Ei ole miehestä kiinni kumpi tulee. Ja pöljältä vaikutat muutenkin!!!!
Kyllä se vaan taisi olla juurikin toisinpäin...
Juu mäkin jäin ihmettelemään, että mistäs sitten, jos ei miehestä. No okei, eihän se siittiöiden liike ole tahdonalainen asia, että ei se sinänsä ole miehenkään vallassa kumpia tulee, mutta ne sen lapsen sukupuolen jokatapauksessa "määrää".
 
vieras
Matilda tai sit Tilda. Ihania nimiä!

Ja tohon pojat vs. tytöt asiaan, täytyy todeta, että tuntuu olevan HUOMATTAVASTI ahdasmielisempiä nämä poikien puolestapuhujat. Oliskos kateutta kuitenkin? Miksi se on niiiiin vaikeata hyväksyä että tyttö on yhtä arvokas kuin poika? Ja meillä on koko suku ollut ihan intona kun saimme tytön, nyt toinen tyttö tulossa, koska toiseen sukuun ei ollut yli 70 vuoteen syntynyt tyttöä ja toisessakin vaan ihan muutama tyttö ja poikia PALJON, joten kaikki olleet ihan kyllästyneitä ainaisiin poika syntyi-juttuihin. Kyllä tää maailma tarvii niitä tyttöjäkin, vai kuka ne teidän pojat on synnyttänyt? ;)
 
3x
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Mulla on ko´lme lasta, ensin 2 tyttöä ja sitten poika. Oltiin kyllä niin kovin tekemässä kolmatta tyttöä, että "oli järkytys" kun olikin poika. Toki olen tottunut poikaan ja olen hänenstä onnelline, mutta en yhtään toivonut tai odottanut poikaa.
Mekään ei osattu enää kahden pojan jälkeen odottaa kuin poikaa. Mutta tyttö tulikin, ja ollaan nyt totuttu tyttövauvaan ja tosi onnellisisa siitä :D
 

Yhteistyössä