Ehdotelkaa nimiä kuudennelle tytöllemme.. kertokaa huvikseen mielipiteitä myös siskojen nimistä

  • Viestiketjun aloittaja Tyttölauman äiti
  • Ensimmäinen viesti
en
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja täh!:
6 tyttöö??? Antasin puolet jo pois. Mahtaa miestä hävettää kun ei saa poikaa aikaseks :(
Tiedithän, että Suuret Rakastajat tekee vain tyttöjä ;). Kaikki tällaiset kommentit ovat siis vain ja ainoastaan kateellisten panettelua.
kyllä usko että kukaan olisi kateellinen kuudesta tytöstä ;) Kaikki rahat menee terveyssiteisiin!
Ja toi että suuret rakastajat tekis tyttöjä, on jonkun surullisen pojattoman miehen keksimä lausahdus itselleen lohduksi :)
 
puddighinu
Alkuperäinen kirjoittaja lopeta jo:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja lopeta jo:
Ai kauhee jos olis kuus tyttöö. Poikaako ootte yrittäneet toisesta lähtien?
hei keksi jo jotain uutta. kukaan ei varmaan naura enää tolle. :whistle:
Kolahtiko kun ittelläskin neljä jo? Kukaan ei voi vä'ittää etteikö haluis molempia sukupuolia lapsekseen.
Ihan aiheen vierestä, mutta mä haluaisin vaan tyttöjä ja harmittaa aivan vietävästi kun tiedän että nyt on poika tulossa.
 
siiri
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttölauman äiti:
Isojen siskojen nimet on

Hilda Inkeri
Lyydia Elisabet
Amanda Katriina
Edita Matleena
Beeda Sylvia

Vauvan nimessäki pitää olla D-kirjain. :)
Eedit Josefiina
Linda Ilona
Huomasin nyt vasta, että pitäis alkaa eri kirjaimella kuin siskonsa...

Frida Josefiina?
Sit jo ehdotettu Sandra?
 
nimimami
WOW! Upea sarja teillä!!! Onnea! Ja kauniit on nimetkin tyttärillä...

Edla
Adalmiina
Daniela
Delila
Deelia
Dora
Doris
Dorotea
Edit
Hedda
Linda
Liida


Hilda Inkeri
Lyydia Elisabet
Amanda Katriina
Edita Matleena
Beeda Sylvia
 
vieras
Ettekö älyä että tämäkin aloitus oli vain sen katkeran äidin tekosia, joka ei ole yhtään tyttöä saanut ja nyt haluaa haukkuja tyttölapsista ja niitähän tulee kun harmaat pääsevät asialle. Ja tuo terveyssidejuttu on niin vanha, vaikka kuudelle tytölle ostaisi terveyssiteet joka kuukausi niin ei siihen muutamaa kymppiä enempää mene, aika köyhää on jos niihin talous kaatuu ;)
 
dsfdfs
Alkuperäinen kirjoittaja lopeta jo:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja lopeta jo:
Ai kauhee jos olis kuus tyttöö. Poikaako ootte yrittäneet toisesta lähtien?
hei keksi jo jotain uutta. kukaan ei varmaan naura enää tolle. :whistle:
Kolahtiko kun ittelläskin neljä jo? Kukaan ei voi vä'ittää etteikö haluis molempia sukupuolia lapsekseen.
Minä olisin halunnut vain tyttöjä. Toiveeni ei toteutunut, mutta onneksi sain edes yhden tytön.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja lopeta jo:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja lopeta jo:
Ai kauhee jos olis kuus tyttöö. Poikaako ootte yrittäneet toisesta lähtien?
hei keksi jo jotain uutta. kukaan ei varmaan naura enää tolle. :whistle:
Kolahtiko kun ittelläskin neljä jo? Kukaan ei voi vä'ittää etteikö haluis molempia sukupuolia lapsekseen.
minä väitän, etten koskaan halua YHTÄÄN poikaa! ja minulla nyt siis yksi tyttö, enkä tiedä haluanko edes ottaa sitä riskiä, että seuraava olisi poika.
 
siiri
Tässä on pointti mennyt ihan metsään, kun tullaan tänne kertomaan, että minkä "merkkisiä" lapsia itsekukin on halunnut ja haukkumaan suorastaan toisia, ketkä saaneet vain toista merkkiä.
Kaikki lapset on varmasti ihan yhtä rakkaita ja toivottuja vanhemmilleen, olivat sitten tyttöjä tai poikia, sairaita tai terveitä.
 
w
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja lopeta jo:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja lopeta jo:
Ai kauhee jos olis kuus tyttöö. Poikaako ootte yrittäneet toisesta lähtien?
hei keksi jo jotain uutta. kukaan ei varmaan naura enää tolle. :whistle:
Kolahtiko kun ittelläskin neljä jo? Kukaan ei voi vä'ittää etteikö haluis molempia sukupuolia lapsekseen.
minä väitän, etten koskaan halua YHTÄÄN poikaa! ja minulla nyt siis yksi tyttö, enkä tiedä haluanko edes ottaa sitä riskiä, että seuraava olisi poika.
Voi toivottavasti et sitten "tee" enää koskaan yhtään lasta. Oikein surullinen olo tulee jo siitä, että äidiksi itseään kutsuva voi ajatella noin pienestä pojasta...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
Tässä on pointti mennyt ihan metsään, kun tullaan tänne kertomaan, että minkä "merkkisiä" lapsia itsekukin on halunnut ja haukkumaan suorastaan toisia, ketkä saaneet vain toista merkkiä.
Kaikki lapset on varmasti ihan yhtä rakkaita ja toivottuja vanhemmilleen, olivat sitten tyttöjä tai poikia, sairaita tai terveitä.
Sehän tämän aloituksen tarkoitus olikin, ei kai kukaan tämän palstan tunteva julista lapsilukuaan, jos lapsia on paljon tai jos ovat samaa sukupuolta. Jännä huomata että poikakatraista ei koskaan tule tällaisia haukkuja kun pelkkien tyttöjen äidit ei ole katkeria omista lapsistaan. Kateuttahan tämän on pakko olla, tuskaa siitä ettei itse saanut mitä halusi.
 

Yhteistyössä