Ehdotelkaa jotain kivoja ja nättejä astiastoja? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sosuli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;25382422:
Ökykalliita mummoastioita :D Wannabe- antiikkia :x

Mulla on Villeroy&Bochin new wave-astioita ja mun mielestä ne on kaikkea muuta kun mummomaiset...
Siinä on kaikkea mitä ap. hakee,kastikekulhosta tarjoiluun ja sopii monen muun kanssa ku on valkonen ja simppeli mut kuitenki vähän erikoisempi ku esim.teema tai joku muu tylsääkin tylsempi astia iittalalta!!

[QUOTE="vieras";25382538]Mulla on Villeroy&Bochin new wave-astioita ja mun mielestä ne on kaikkea muuta kun mummomaiset...
Siinä on kaikkea mitä ap. hakee,kastikekulhosta tarjoiluun ja sopii monen muun kanssa ku on valkonen ja simppeli mut kuitenki vähän erikoisempi ku esim.teema tai joku muu tylsääkin tylsempi astia iittalalta!![/QUOTE]Onko ne ns tukevia, siis eivät kaadu helposti? Katselin niitä just eilen kaupassa ja tuumin, että kun kuppi ei tule aina keskelle lautasta, voisin itse hömelönä olla kaatamassa niitä kuppeja :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;25382560:
No ei kaikki, mutta ainakin 50% :D Ei vaan meikäläiseen iske. Osa kyllä tosin ihan kivoja. Mutta nuo kukkakuosit ja jotkun tarjoiluastiat on vähän mummomaisia. :)

no juu, onhan osa vähän vanhahtavia mutta silti nättejä :D
en mä itsekkään kaikkia niitä huolis, mut muutama siel on mitkä haluaisin jos kukkaronnyörit antais periks :D

Onko ne ns tukevia, siis eivät kaadu helposti? Katselin niitä just eilen kaupassa ja tuumin, että kun kuppi ei tule aina keskelle lautasta, voisin itse hömelönä olla kaatamassa niitä kuppeja :ashamed:

On tukevia ja ihan kunnon posliinia...
Mä en ihan ymmärrä tota sun kysymystä,siis minkä kupin sä olet laittamassa keskelle mitä lautasta??
Jos meinaat esim.alkuruoka lautasta ruokalautasen päälle ni kyl se siinä hyvin pysyy (lautasessahan on ihan tasanen pohja) jos se on vaan oikeen kokonen..
Jos sä meinaat kahvikuppia ja sen "omaa" lautasta ni siinä on ihan oma paikka sille kupille!

[QUOTE="vieras";25382611]On tukevia ja ihan kunnon posliinia...
Mä en ihan ymmärrä tota sun kysymystä,siis minkä kupin sä olet laittamassa keskelle mitä lautasta??
Jos meinaat esim.alkuruoka lautasta ruokalautasen päälle ni kyl se siinä hyvin pysyy (lautasessahan on ihan tasanen pohja) jos se on vaan oikeen kokonen..
Jos sä meinaat kahvikuppia ja sen "omaa" lautasta ni siinä on ihan oma paikka sille kupille![/QUOTE]Juuri sitä kahvikuppia, että vaikka se paikka on siinä olemassa, jotenkin varmaan sössisin sen väärin :D Sama Pentikin Vaniljan kanssa, ne ovat minusta kiikkerän näköisiä. Mutta kauniita kumpikin sarja kyllä.

[QUOTE="vieras";25382538]Mulla on Villeroy&Bochin new wave-astioita ja mun mielestä ne on kaikkea muuta kun mummomaiset...
Siinä on kaikkea mitä ap. hakee,kastikekulhosta tarjoiluun ja sopii monen muun kanssa ku on valkonen ja simppeli mut kuitenki vähän erikoisempi ku esim.teema tai joku muu tylsääkin tylsempi astia iittalalta!![/QUOTE]

Meillä on kans tota tosi paljon ja on ihana astiasto, mutta ei missään tapauksesssa arkikäyttöön. Suurinosa tosi epäkäytännöllisiä, esim. kahvikuppi+aluslautanen, mitä jos tarjoaa piirakkaa vaniljakastikkeella yms. Mutta siis juhla-astiastona ihan aja tarjoiluastioina oon käyttänyt paljon ihan muutenkin. Niin ja kaapeissa tois astiasto vie järkyttävästi tilaa.

http://www.apilanlehti.fi/templates/CSList.aspx?id=8966
Apilanlehti.

Muistin ite.

No Rosinan kissat on kanssa ton Disneyn jouluastioitten kanssa mua friikittän ;)

Mulla on sama ongelma, meinasin just tulla tekemään alotuksen samasta aiheesta,kun huomasin tämän ketjun :)

Mulla on ongelma asetit. Eikö oikeasti missään astiastossa ole vanhaa kunnon asettia? Ei siis mitään leipälautasta vaan siitä pienempää pullalautasta?

Ja valkoisen perusastiaston perässä olen. Nyt löytyy kaapista sekalainen sarja Teemaa ja Ikeaa....

Oisko ihan kökköä yhistellä noita Pentikin Eden- sarjan harmaata ja punaista keskenään? Et kahvikupit ja lautaset ois toista väriä ja sit esim. noita kulhoja ois toista väriä... :D tykkään molemmista! :P Ja toi Runokin on niin kiva...

Yhteistyössä