Ehdotelkaa jotain kivoja ja nättejä astiastoja? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sosuli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sosuli"

Vieras
Haluaisin alkaa keräämään jotain kivaa astiastoa. Häät ois tulossa ja vois vaikka häälahjalistalle laittaa.. mut en vaa oo törmänny oikein kivoihin. Vinkkiä? :)

[QUOTE="vieras";25382313]Entäs Paratiisi, se värikkäämpi versioa ja siihen yhdistäen sopivanväristä Teemaa? Ne sarjat on suunniteltu sopimaan yhteen.[/QUOTE]

Booooooooooring.

Sama ongelma, mun melestä Arabian/Iittalan astioista mikään ei oo sellanen täydellinen, joka heti iskis. Stockalta ja netistä oon käynyt kattelemassa muita vaihtoehtoja, ei oo sopivaa vielä löytynyt. Kastehelmestä tykkään ja sitä löytyy uutena ja vanhana, sen kanssa kun löytyisi joku täydellinen posliiniastiasto...

[QUOTE="vieras";25382349]Sama ongelma, mun melestä Arabian/Iittalan astioista mikään ei oo sellanen täydellinen, joka heti iskis. Stockalta ja netistä oon käynyt kattelemassa muita vaihtoehtoja, ei oo sopivaa vielä löytynyt. Kastehelmestä tykkään ja sitä löytyy uutena ja vanhana, sen kanssa kun löytyisi joku täydellinen posliiniastiasto...[/QUOTE]

Minä mietin kanssa että osa astiastosta olisi Kastehelmeä, osa ihan vain valkoista mutta kauniisti muotoiltua ja osa sitten värikkäämpää, kukallista ehkä. Runo voisi olla yksi vaihtoehto, mutta. Aina on joku mutta :D

[QUOTE="mee";25382364]Pentikin vanilja on vaan niin kaunis![/QUOTE]

Aika jotenkin raskas, siis ihan painollisesti ne astiat.
Muuten ihan ok.
Valmistustakuu loppuu muistaakseni 2014 tai jotain.

Ajattelin, että perusosat olisivat valkoisia, matalat ja syvät lautaset. Sitten kattauksessa olisi mukana tätä:

kastehelmi_plate_315.jpg

Ja tätä:

product_thumb.php

Kahviastiasto onkin sitten taas toinen ongelma. Pah.

• Tykkää
Reactions: Dynamiitti
Minä mietin kanssa että osa astiastosta olisi Kastehelmeä, osa ihan vain valkoista mutta kauniisti muotoiltua ja osa sitten värikkäämpää, kukallista ehkä. Runo voisi olla yksi vaihtoehto, mutta. Aina on joku mutta :D

Mulla sen astiaston pitää olla ehdottomasti yksivärinen ja siis valkoinen. Ongelmana onkin löytää se täydellinen muotoilu, astiasto, jota on helppo yhdistellä just tohon kastehelmeen ja muihinkin lasiastioihin (mulla paljon kivoja lasisia tarjoiluastioita yms.) ja sit siihen pitäisi vielä kuulua paljon erilaisia tarjoiluastioita, mielellään myös kastikekannukin. Oon kyllä melkeen jo luopunut toivosta :/

Oon jo aikasemmin ihastunut tohon Pentikin Eden- sarjaan.. en vaan tiiä kummasta tykkään enemmän, punaisesta vai harmaasta. :P Toi harmaa saattaa kyllä olla yksinään vähän ankee..

[QUOTE="vieras";25382497]Mulla sen astiaston pitää olla ehdottomasti yksivärinen ja siis valkoinen. Ongelmana onkin löytää se täydellinen muotoilu, astiasto, jota on helppo yhdistellä just tohon kastehelmeen ja muihinkin lasiastioihin (mulla paljon kivoja lasisia tarjoiluastioita yms.) ja sit siihen pitäisi vielä kuulua paljon erilaisia tarjoiluastioita, mielellään myös kastikekannukin. Oon kyllä melkeen jo luopunut toivosta :/[/QUOTE]

Samis. I feel your pain :(

Yhteistyössä