Egyptiläinen mies? Miten saan rakkaani suomeen?

  • Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti
"a.p"
Onko kokemusta? Tapasin egyptissä ihanan miehen viime kesänä, sit uudestaan tavattiin jouluna. Tapasin miehen vanhemmat, sukulaiset yms. Ollaan juteltu melkein 24/7 puhelimessa tai netissä. Nyt en enää jaksa. Lähden taas Egyptiin ensi viikolla. Miten mies voi muuttaa Suomeen väliaikaisesti? Mitä lupia ja papereita siihen tarvii? Kun saan opiskelut loppuun ja sitten lähdetään muualle.
 
pl
voit kutsua hänet kolmeksi kk turistiviisumilla Suomeen. Riippuu sitten Egyptin viranomaisista päästävätkö hänet.

En kyllä suosittele arabimiestä. Lue muiden kokemuksia. Olis aika one in a billion, että tapaisti arabimiehen, jolla oikeasti olisi tasa-arvoinen sukupuolinäkemys.
 
kökköliini
[QUOTE="a.p";25878617]Pitääkö mennä naimisiin Suomessa vai Egyptissä? En nyt tajua näitä juttuja ollenkaan:( Pääsekö tänne ihan noin vaan vaikka pariksi viikoksi käymään?[/QUOTE]tjaaa-a.... mitenhän nyt suomaessa sais lomailla jos sinä oot lomaillu egyptissä.... hmmmmm...:headwall:
 
"heh"
[QUOTE="a.p";25878617]Pitääkö mennä naimisiin Suomessa vai Egyptissä? En nyt tajua näitä juttuja ollenkaan:( Pääsekö tänne ihan noin vaan vaikka pariksi viikoksi käymään?[/QUOTE]

Siis eikä.... :D :D
 
"a.p"
Heh heh vaan itselles. jos ei saa miestä tuoda suomeen niin miten voin mennä suomessa naimisiin? En ikinä huolis mitään suomalaista ukkoa. Hyi!!! oksetttaa sellaset! Ja muutenkin vihaan tätä paska maata!
 
[QUOTE="a.p";25878655]Heh heh vaan itselles. jos ei saa miestä tuoda suomeen niin miten voin mennä suomessa naimisiin? En ikinä huolis mitään suomalaista ukkoa. Hyi!!! oksetttaa sellaset! Ja muutenkin vihaan tätä paska maata![/QUOTE]

Miks sitten raahaat yhden elätettävän tänne lisää, jos muutenkin vihaat maata? eron sattuessa voi käydä niinkin ikävästi, että joudut vielä elättämään koko äijää :D Taino, tuo avioliittohan se lupaus koko asialle olisikin jo (Y)
 
Vierailkaa toistenne luona mahdollisimman usein (Egyptiin onneksi saa halpoja lentoja ja matkoja, vaikka äkkilähdöillä menet) ja jatkakaa yhteydenpitoa puhelimitse ja netin kautta. Tutustukaa toisiinne kunnolla, vasta sitten mietitte naimisiin menoa. Kauanko on vielä opiskeluja sulla jäljellä?
 
Keittiönoita
Se on pitkää.pitkää prosessi, jos hän haluaa saada Suomesta oleskeluluvan. Viranomaiset haluavat todellakin tarkistaa, ettei ole lumoavioliitto
Näin on. Ihan ensiksi ap:n kannattaa olla muutaman kerran miehen kotimaassa pidemmän aikaa (esim sen 90 päivää) ja vastaavasti miehen turistiviisumilla sallitut 90 päivää. Pari vuotta näin ja sen jälkeen naimisiin. Jos menee parin lomaviikon jälkeen naimisiin, maahanmuuttoviranomaiset katsovat, että kyse on lumeavioliitosta.
 
kökköliini
:headwall:[QUOTE="a.p";25878737]Ei mua kuseteta. Ja oon varma että haluun olla loppu elämäni tän miehen kanssa. Naimisiin mentäis kumminkin joskus niin miksei sitten heti?! Eikä se oo neekeri![/QUOTE]:LOL:
 
Keittiönoita
[QUOTE="a.p";25878737]Ei mua kuseteta. Ja oon varma että haluun olla loppu elämäni tän miehen kanssa. Naimisiin mentäis kumminkin joskus niin miksei sitten heti?! Eikä se oo neekeri![/QUOTE]
No voitte te naimisiin mennä vaikka heti, mutta se ei takaa oleskelulupaa Suomessa.
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
"kukkahattutäti"
Sen kummemmin kritisoimatta Kaksplussan maahanmuutto-osaamista, on lienee asiallisempiakin sivuja mistä infoa löytyy :)
Eli käypä maahanmuuttoviraston sivuilla, sieltä on asiallista infoa.
Ja sitten jos inhoat tätä maata, niin voit miettiä Egyptiin muuttoa itse- egyptin immigrationin sivut http://www.emigration.gov.eg/index.aspx

Salaam, inshallah ja hyvää matkaa!
 
  • Tykkää
Reactions: jaassi

Yhteistyössä