Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Luna:Egypti.hiukan vedän kotiin päin, vaikkei siinä Dubaissakaan mitään vikaa ole. Mitäs haluat lomalta?
Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:Alkuperäinen kirjoittaja Rva Luna:Egypti.hiukan vedän kotiin päin, vaikkei siinä Dubaissakaan mitään vikaa ole. Mitäs haluat lomalta?
Aurinkoa, meren rannan, uima-altaan, nähtävyyksiä, hyvää ruokaa, rentoutumista ja laiskottelua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Luna:Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:Alkuperäinen kirjoittaja Rva Luna:Egypti.hiukan vedän kotiin päin, vaikkei siinä Dubaissakaan mitään vikaa ole. Mitäs haluat lomalta?
Aurinkoa, meren rannan, uima-altaan, nähtävyyksiä, hyvää ruokaa, rentoutumista ja laiskottelua![]()
Edelleen vedän kotiinpäin. Mites Aleksandria? Tosin siellä on kosteutta, kun on Välimeren rannalla.. Lähinnä siksi tuota kaupunkia, koska siellä olisi myös nähtävyyksiä..
Alkuperäinen kirjoittaja hehe:niin, joo nyt tiedänki miksi Egypti. Tahtoisin nähdä pyramidit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Minä en ole käynyt kummassakaan, mutta jos menisin, valitsisin Egyptin. Dubai kiinnostaa yhtä paljon kuin Hauho. (anteeksi hauholaiset)
Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Minä en ole käynyt kummassakaan, mutta jos menisin, valitsisin Egyptin. Dubai kiinnostaa yhtä paljon kuin Hauho. (anteeksi hauholaiset)
Hauhohan on upea paikkaAinakin mökkeilyyn.
Alkuperäinen kirjoittaja k :egyptissä on huono hygienia ja kaikki, paitsi ***** matkailijat saa kakkataudin.. Dubaissa ongelmaa ei ole, tosin matkat itsessään on tietty kalliimpia. Valinta on vapaa!
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Dubaihin itse haluan kyllä vielä joskus, ne viidenkymmenen euron kahvit nauttimaan tai ainakin käymään sen seitsemän tähden hotellin aulassa, palmusaari, maapallosaaret, sisälaskettelukeskus ja sitten tavallisempaa juttua lisäksi.
Egyptissä olen ollut Luxorissa ja se on ehdoton paikka jos haluaa oikeasti historiaa, iso ulkoilmamuseo ja nähtävää Niilin molemmin puolin, Luxorin ja Karnakin temppelit, hathetsupin temppeli, kuninkaiden ja kuningattarien hautalaaksot jne jne