Eezy-yrittäjyydestä kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Onko kellään kokemusta yrittäjyydestä ko. firman kautta?
Kuinka paljon prosentteina nuo ottavat sitä palvelumaksua omista toiminnoistaan?
Kiitos, jos joku tietää. =)

Mutta olen käyttänyt tällaista palvelua: http://www.ukko.fi/

Toimii ilmeisesti aika samalla tavalla kuin Eezy. Lähetät vain laskun Ukon kautta ja pistät verokortin menemään, niin rahaa tulee.

Ukko ottaa kyllä välistä 9%, eli ei kannata käyttää jos toimintaa on tosi paljon.

Itselläkin harkinnassa Eezyn kautta laskuttaminen, ottavat välistä ilmeisesti myös tuon 9%. Muitakin olen katsellut, mutta Eezylla tuntui olevan selvimmät sävelet ulkomaanlaskutukseen liittyen. Kysymyksiin on tullut vastaukset saman päivän aikana.

Itse olen käyttänyt pari kertaa www.finjob.fi eli Osuuskunta Finjob.
ja hyvin toimii. Palvelupalkkio käsittääkseni markkinoiden halvin (4%) eikä minimilaskutusta eli voi lähettää vaikka 10 euron laskun. Maksimi on 250 euroa mikä taitaa olla myös markkinoiden edullisin.

Aika paljon tuntuu olevan eri hintaisia nämä laskutuspalvelut: eezy selvästi kallein, samoin ukko on edelleen kallis vaikka mainostaakin paljon. Finjob on edullisempi ja tuntuu sopivan hyvin sellaiselle joka laskuttaa vain vähän. E-tunnus.fi taitaa olla edullisin, jos laskuttaa vähänkään enemmän, kun jo aika pienellä laskutuksella pääsee 3%:n palvelupalkkioon. Onko kellään kokemuksia tuleeko näiltä kaikilta rahat ajoissa?

Yhteistyössä