"Eduskunta hyväksyi työttömyysturvan leikkaukset ja sosiaalietuuksien indeksijäädytykset"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
”Äänin 99–47.”

Tyhjää äänesti 31 edustajaa ja poissa oli 22 edustajaa.”

Miksi nämä ihmiset istuvat Arkadianmäellä! Eikö oikeasti heitä äänestäneillä ole tästä asiasta mitään mielipidettä!!!!

Kokeile jos diakonia auttaisi. Kysy tarvittaessa Räsäseltä, tuolta kirkon kovaääniseltä puolestapuhujalta. Tai suoraan hänen puolisoltaan.

"Suurimman potin sai KD:n kansanedustaja Päivi Räsäsen puolison järjestö.

Suurimman potin, peräti 400 000 euroa saa kansanedustaja Päivi Räsästä lähellä oleva Suomen Evankelisluterilainen Kansanlähetys. Kansanlähetys edustaa kirkossa viime vuosina poliittisesti aktivoitunutta amerikkalaisvaikutteista evankelikalismia eli kristillistä oikeistoa."

Huomasitko muuten, ketkä siellä jaksoivat istua ja kertoa ihmisten ahdingosta hallituspuolueille, pikkutunneille asti?
Olen niin nolona nyt, mutta en ole katsellut viimeaikoina eduskunnan juttuja juuri lainkaan.🫣

Tyyliin palstalla vain!😳

Olen niin nolona nyt, mutta en ole katsellut viimeaikoina eduskunnan juttuja juuri lainkaan.🫣

Tyyliin palstalla vain!

No siellä erään puolueen edustajat lukivat ääneen kansalaisten lähettämiä kirjeitä ja kertomuksia heidän elämästään ja tulevaisuuteen liittyvistä huolistaan.

Olen todella huolestunut tämän maan lapsista ja nuorista, joilla asiat menevät huonompaan suuntaan tämän hallituksen toimien vuoksi. Ja vihainen! Kuten aiemmin totesin, lahjoitan sen verran kuin pystyn ja lapsenikin ovat halunneet osallistua.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
No siellä erään puolueen edustajat lukivat ääneen kansalaisten lähettämiä kirjeitä ja kertomuksia heidän elämästään ja tulevaisuuteen liittyvistä huolistaan.

Olen todella huolestunut tämän maan lapsista ja nuorista, joilla asiat menevät huonompaan suuntaan tämän hallituksen toimien vuoksi. Ja vihainen! Kuten aiemmin totesin, lahjoitan sen verran kuin pystyn ja lapsenikin ovat halunneet osallistua.
Kiitos. Täytyy katsoa!

Yritetään toimia toisin ja jaetaan näkemystä.

Olet hyvä ihminen.❤️
Hyvää terveyttä, onnea ja oikein hyvää joulunodotusta sinulle ja perheelle.

Kiitos. Täytyy katsoa!

Yritetään toimia toisin ja jaetaan näkemystä.

Olet hyvä ihminen.
Hyvää terveyttä, onnea ja oikein hyvää joulunodotusta sinulle ja perheelle.

Kiitos paljon, niin olet sinäkin ❤️ Kuten joskus olen kertonut, olen myös ollut kahden lapsen, sittemmin nuoren, tukena, kun kotona oli vaikeaa. Se "työ" on nyt tuottanut hyvää, sillä he ovat saaneet elämänsä mallilleen ja perustaneet omat perheet, joissa haluavat tehdä toisin kuin omassa lapsuudenperheessä oli ❤️ Eivät katkeroituneet, vaan valitsivat toisin, tosin muidenkin kuin minun avullani.

Nyt jaa tilaa auttaa muita omasta perheestä huolehtimisen rinnalla.

Samoin kaikkea hyvää sinulle 🫶 ja ihanaa joulua 💖💝

Ehkä uudenvuoden kunniaksi rekkaudun, niin on helpompi pysyä kärryillä myös omista kirjoituksistani :D

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
Totuus on se, että Suomi on elänyt yli varojensa vuodesta 1990 alkaen.

Ja sama velkaralli jatkuu edelleen.

"Hallituksen budjettiesityksen – 11,4 miljardia euroa alijäämäinen – käsittely on parhaillaan loppusuoralla eduskunnassa.
VM:n mukaan valtio ottaa vuonna 2023 uutta velkaa arviolta 14,4 miljardia euroa.
Näin kertoi valtiovarainministeriö (VM) perjantaina.
– Ylitykseen vaikuttaa hyvinvointialueille heti vuoden 2024 alussa maksettava neljän miljardin euron suuruinen maksuerä, johon valtion kassanhallinnassa varaudutaan jo tämän vuoden puolella, VM kertoo tiedotteessaan.

Hallituksen budjettiesityksen mukaan Vuoden 2024 lopussa talousarvion mukaisen valtionvelan arvioidaan olevan noin 163 miljardia euroa, mutta nyt se näyttää siis ylittyvän reilusti."

Ja sama velkaralli jatkuu edelleen.

"Hallituksen budjettiesityksen – 11,4 miljardia euroa alijäämäinen – käsittely on parhaillaan loppusuoralla eduskunnassa.
VM:n mukaan valtio ottaa vuonna 2023 uutta velkaa arviolta 14,4 miljardia euroa.
Näin kertoi valtiovarainministeriö (VM) perjantaina.
– Ylitykseen vaikuttaa hyvinvointialueille heti vuoden 2024 alussa maksettava neljän miljardin euron suuruinen maksuerä, johon valtion kassanhallinnassa varaudutaan jo tämän vuoden puolella, VM kertoo tiedotteessaan.

Hallituksen budjettiesityksen mukaan Vuoden 2024 lopussa talousarvion mukaisen valtionvelan arvioidaan olevan noin 163 miljardia euroa, mutta nyt se näyttää siis ylittyvän reilusti."

Siltä näyttää.

Hyvinvointivaltiomme on tullut tiensä päähän.

Jokainen joutuu selviytymään niin kuin parhaaksi näkee.

”Äänin 99–47.”

Tyhjää äänesti 31 edustajaa ja poissa oli 22 edustajaa.”

Miksi nämä ihmiset istuvat Arkadianmäellä! Eikö oikeasti heitä äänestäneillä ole tästä asiasta mitään mielipidettä!!!!
Et muistanut mainita, kenellä "ei ollut mielipidettä". Vihreillä, keskustalaisilla ja Harkimolla. Mutta kyllä heillä oikeasti oli mielipide: he kannattivat leikkauksia. (y) Sitä ei vain voinut äänestämällä osoittaa, koska puolueet ovat oppositiossa.

Yhteistyössä