Edullisin alkuraskauden ultra Helsingissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neitipippuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

neitipippuri

Jäsen
30.05.2011
296
0
16
Helsinki
Hei,

tähän ketjuun olisi kiva kerätä kokemuksia, minne kannattaisi mennä Helsingissä alkuraskauden ultraan. Ja mielellään tietysti niin, että pääsisi mahdollisimman edullisesti. :D

Itse kävin Lääkärikeskus Bulevardilla, ja hintaa tuli 160 euroa. Ei siis enää sinne!

Femedassa Larkio-Miettisellä reilut 60e. Olen käynyt samassa paikassa Forsskåhlilla ja hintaa tuli reilut 90e, mutta pidin hänestä ehdottomasti enemmän. Forsskåhl oli välitön ja hänen työssään ei ollut kiireen tunnetta.

• Tykkää
Reactions: ninanina
Molemmat tämän vuoden puolelta. Tuo reilu 60e oli kyllä todella halpa. Halvemmallakin ultraajalla olennainen eli elävä sikiö näkyi, mutta jäi vähän liukuhihnafiilis. Hintansa väärtti kuitenkin kun oli noin halpa =)

Mä kävin kanssa Femedassa ja Larkio-Miettisellä, mulle ainakin jäi lämmin kuva siitä naisesta. Oli todella hienotunteinen ja kertoi tarkasti (meillä siis kkm taustalla ja sen takia haluttiin käydä ar-ultrassa varmistamassa että tällä kertaa on kaikki hyvin)

Diacorissa Ilkka Räisästä. Vastaanottokäynti oli vain 69e ja ultra siihen päälle 33e noista sitten kelat pois niin maksettavaa jäi 85,50e. Normaalisti tuohon tulee vielä 15e toimistomaksu päälle mutta itse sain sen ilmaiseksi kun liittymällä arvo-asiakkaaksi lokakuussa sai sen edun :) Oli todella tehokas ja hyvä lääkäri joka oli jopa ajoissa aikataulussa ja tulen ehdottomasti menemään hänelle uudestaan jos yksityistä gyneä tarvitsen!

Yhteistyössä