Edelleen ihmettelen itellan toimintaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rollolainen

Vieras
Aopin lähetämä joulukortti ei oel VIELÄKÄÄN saapunut perille ja on laittanut sen ajoissa postiin. MIehen siskon lähettämä kortti RUOTSISTA kyllä tuli perille, vaikakin myöhässä, koska siinä oli osoite joka oli meillä ollut käytössä 6v sitten.
Muutenkin postia on hävinnyt aika paljon, kun esim laskuja ei oo tullut perille ajoissa, mutta perintäkirjeet kyllä löytävät .
ÄRsyttävää.

Se heittäköön ensimmäisen kiven joka ei ole ikinä hukannut mitään :D
no kyllä se ärsyttää jos joutuu POSTIN mokan takia maksamaan laskusta lisää, ei joka paikassa uskota sitä että alkuperäistä ei ole koskan tullutkaan perille. Joissakin firmoissa menee suoraan perintätoimistoon jos eka laskua ei oel esim 2 viikon pääsät maksettu ja niissä on sit kamalat korot. Siinä ei selittelyt auta vaan maksettava on

Onpa hyvä kuulla, että näin muillakin! Itse odotin jouluksi kahta erityistä joulukorttia, tiedän, että ne ovat lähetetty, mutta eivät ole vieläkään tulleet :( Niin, ja molemmat ovat postitettu samasta kaupungista jossa asun. Taitaa Itella saada palautetta!!!

no kyllä se ärsyttää jos joutuu POSTIN mokan takia maksamaan laskusta lisää, ei joka paikassa uskota sitä että alkuperäistä ei ole koskan tullutkaan perille. Joissakin firmoissa menee suoraan perintätoimistoon jos eka laskua ei oel esim 2 viikon pääsät maksettu ja niissä on sit kamalat korot. Siinä ei selittelyt auta vaan maksettava on

No tietenkin se ärsyttää, ärsyttäis muakin. Mut minkäs sille mahtaa, ihmisiähän sielläkin on töissä.

[QUOTE="Hmm";25316437]Onpa hyvä kuulla, että näin muillakin! Itse odotin jouluksi kahta erityistä joulukorttia, tiedän, että ne ovat lähetetty, mutta eivät ole vieläkään tulleet :( Niin, ja molemmat ovat postitettu samasta kaupungista jossa asun. Taitaa Itella saada palautetta!!![/QUOTE]

sepä tässä hassua onkin kun anoppi asuu tuossa noin 10km päässä ja korttia ei oo tullut. isältäni sen sijaan kortti tuli ajoissa ja välimtkaa on noin 900km.
Mun lähetämä kortti taas meni anopille pivässä, mutta laitoinkin ykkösluokassa että varmaan ehtii.

Se määrä, mikä kortteja yms. posteja katoaa Itellalla on todella suuri määrä. Ja surutta nakkelevat roskiin sitten ne, jotka löytyvät mutta ovat reippaasti myöhässä.

Minua taas ärsyttää, että mistään ei saisi valittaa. Maksan siitä palvelusta, että kirje menee perille, mutta jos menee tai sitten ei mene (se on herrassa) niin postin (epä)luotettavuudesta ei saa missään nimessä valittaa, kun siellä on IHMISIÄ töissä. Ja niillä IHMISILLÄ on TUNTEET.

Posti on nykyään epäluotettavampi kuin ennen... mutta eijei, tästä ei saa sanoa mitään! Ettei niille IHMISILLE tule vallan PAHA MIELI.

Huoh.

Siis JOO!
Mä luulin, että mies lykkää paperinkeräykseen siivoojahulluna niitä (ei se tunnusta), mutta pari vakuutusmaksua tuli muistutus ja oli joku muukin ja laskuja en oo nähnyt!
Mulle on käynyt hammaslääkärilaskun kanssa näin kahdesti. Olen satavarma, ettei lasku ole sieltä koskaan edes lähtenyt...mikään muu lasku kun ei ole hukkaan mennyt.

Meille tuli kyllä naapurin nettilasku mut ei omaa oo näkyny ja sama joulukortissa. äiti oli ihan varmasti meille laittanut rahaa ja kortin jo puolessa välissä joulukuuta mut ei vieläkään oo saapunu meille... ja sitten miehen tärkeät työpaperit ei koskaan saapuneeet sen asiakkaalle. muutenkin täällä päin postinjakaja jakaa miten sattuu postin,näin että netpostiin oli tullut kirje ja saman olisi pitänyt saapua paperikirjeenäkin mut ei koskaan oo näkyny..

Alkuperäinen kirjoittaja mä en kestä!;25316620:
Hei neiti epäluuloinen, taidat olla liian täydellinen ihminen tälle(kin) palstalle, joten mitä jos poistuisit, tai ainakin vaipuisit takas meidän kuolevaisten joukkoon sieltä norsunluutornistas.
Mitä vittua sä selität? :D

Mun mielestä ON hassua jos varsinainen lasku katoaa mutta muistutuslaskut kyllä löytää aina perille.

meidän lähipiirissä kummasti katoilee kanssa noita kortteja! ja meillekin firmaan tullut pari muistutusta, vaikka tasan tiedän ettei ekaakaan ole näkynyt! ne laitetaan meinaa aina HETI firman laskukansioon....

No kyllä minun sukulaiseni on saanut kaikki lähettämäni kortit kirjeet joissa jopa arpoja ja maxi paketit joulumuistamisineen (ei siis paketin seurantakoodia tms) on menneet perille ROVANIEMELLE että jos nyt koetit alkaa vihjailemaan jotakin ;)

Tai ehkä ne on itellassa niin kiinnostuneita rolliksen elämästä että vain rolliksen perheen laskut ja kortit katoaa, tarkitakaa postinne kunnolla ettei vaan olisi heitelty "vahingossa" roskiin

Mä ainakin tiedän mitä laskuja mulle tulee ja osaan ihmetellä jos laskua ei näy.
Mä en kyllä osaa. Kai jossain vaiheessa ihmettelisin, mutten pidä esim. mitään muistikirjaa siitä milloin vakuutuslasku viimeeksi tuli.

Enkä tiedä miten nopsaan hammaslääkärikäynnin jälkeen laskun kuuluisi tulla. Joskus se tulee joka käynnin jälkeen, joskus taas vasta kun kaikki samasta syystä tehtävät 4 hoitokertaa on takana. Ja joskus ei tuu ollenkaan, tulee vain perintätoimiston muistutuslasku korotuksen kera.

Meillä häviää ihan törkeesti postia (mutta liekö tuo ihme, juurihan itella kertoi että koneet tuhoaa 100 000 lähetystä vuorokaudessa).
Olen kans joutunut maksamaan muistutuskuluja laskuissa kun ekat tai tokatkaan ei oo koskaan tulleet, nyt oon vaihtanut lähes kaikki mahdolliset sähköisiksi laskuiksi.
Meille tuli ennen aika paljon lehtiä tilattuina, ei tuu enää kun niitäkin katos ihan kiitettävään tahtiin.
Myös kortteja yms. mitä tiedän varmaksi meille lähetetyn on todella paljon kateissa ja mun työpaikan lehti tulee tosi usein auki revityssä kuoressa (joku varmaan luulee että siellä on sisällä jotain mielenkiintoistakin kun puljun nimi lukee kuoressa).

Meillä on lukittava laatikko enkä tiedä katoaako kaikki postin päässä vai onkiiko joku niitä posteja laatikosta. Muutaman kerran olen postille reklamoinut mutta sama meininki jatkuu, ei kovin luottamusta herättävää.

no juu todellakin on postinkuljetuksen taso laskenut, samalla kun hinnat on nousseet jatkuvasti. esim ennen päiväposti tuli meille reilusti ennen puoltapäivää, tänäänkin se tuli vasta 16 aikaan (myöhäsimmillään on tullut illlalla 19 aikoihin). Lähes joka kuukausi tulee jokunen kirje joko väärällä nimellä tai osoitteella. Jopa paketteja on tuotu ovelle ja olen joutunut perään säntäämään että hei tässähän on ihan eri osoite ja nimi.

olin nuorempana kova kirjeenvaihtaja ja niihin aikoihin postia ei kyllä tuntunut hukkuvan kertaakaan matkalle..