Aijai kun olisi kiva antaa hellää spankkia tuolle sexylle kaunottarelle, ja sen jälkeen jotain ”syvällistä”Ne mammat, jotka eivät noudata Echon moraaliohjeita, tulevat saamaan perinteistä "valmennusta" siveellisempään elämään![]()
![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aijai kun olisi kiva antaa hellää spankkia tuolle sexylle kaunottarelle, ja sen jälkeen jotain ”syvällistä”Ne mammat, jotka eivät noudata Echon moraaliohjeita, tulevat saamaan perinteistä "valmennusta" siveellisempään elämään![]()
![]()
sanan merkitys muuttui nytkäännytystyötähän se on
Mitäs ihmeen mömmöjä oot vedellyt koko ikäsi?.sitten joskus 50vuotiaana kun mä olen seniili pappa. Mut aika näyttää ja pitäähän siitäkin joskus jutella.
Haha puhuin tytöstäni et se voi sit seurustella kun olen seniiliMitäs ihmeen mömmöjä oot vedellyt koko ikäsi?
Itse en mitään, joten olen edelleen muistiltani noin partaveitsen luokkaa. Älä pliis yleistä ja leimaa kaikkia itseäsi vanhempia. Koin viestisi hyvin loukkaavana ja ikärasistisena!
Jaa!?Haha puhuin tytöstäni et se voi sit seurustella kun olen seniili![]()
Ei vaan pidän hulttiot loitollaJaa!?
Seurusteletko siis tyttäres kanssa niin kauan kunnes oot seniili?![]()
Nojoo tottakait. Mut tiedän millasia monet miehet on ni sehän siinä vituttaa. Esim juttelin yhden naisen kaa ni se sanoi et sen ahdistelu alkoi jo kolmetoistavuotiaana. Et mä en viellä tiedä miten reagoin. Ja kuuluuhan se tapailu yleensä elämään ja annan toki tyttäreni elää. Ei siin.eikö ysin tytär saa seukkailla edes kunnon poikia?
tuollakeinoin et saa koskaan ylennystä papaksi
kenelle sanoit?Osanottoni veljesi poismenon johdosta.
Elämä itsessään tarjoilee asioihin perspektiiviä ja pysähtymistä. Jatka vain persoonallisella kirjoitustyylilläsi mielipiteidesi sanoittamista.![]()
no seOlen eri, mutta vastaukseni on se, että tiedän sen vasta 10 v päästä![]()