Echon moraalisaarnaketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ne mammat, jotka eivät noudata Echon moraaliohjeita, tulevat saamaan perinteistä "valmennusta" siveellisempään elämään
a045.gif

claque-bien-fesses.gif
Aijai kun olisi kiva antaa hellää spankkia tuolle sexylle kaunottarelle, ja sen jälkeen jotain ”syvällistä” 🤭🥰

Nooh kannabiksen laillistaisin ja sienet osaksi terapia käyttöön on tutkittu että auttaa mm masennuksen hoidossa psykedeelit vilkastuttaa aivotoimintaa. Siis piristävät lajikkeet. Mutta noihin ikäraja 22vuotta.
Seksiin on paha sanoa tarkkaa ikärajaa koska itse aloitin liian nuorena ja meillä oli isompi porukka missä kierrettiin ristiin rastiin. Mut nytkun oma lapsi ni en pitäisi kiirehtimistä hyvänä asiana mieluiten sitten joskus 50vuotiaana kun mä olen seniili pappa. Mut aika näyttää ja pitäähän siitäkin joskus jutella.
Mä näkisin ton aikuis-lapsi homman niin että yli 25 ei seurustele teinin kanssa joka kestää siihen20vuoteen asti. Sit teinit olkoot keskenään.
Mun tyttö ei ookeestaan kiroile sille tulee ujo hymy kun se yrittää kuvailla jos joku toinen on kiroillut. Mä olin nuorena tosi kova kiroilemaan ja v oli joka toinen sana. Mut nykyään harvemmin kiroilen joskus lipsahtaa ja jos tyttö kuulee pyydän anteeksi.
Mua ei itseä niinkään haittaa naisten pukeutuminen. Mut nykyään kun naisista tulee uutinen on se pääsääntöisesti et katso peppu kuningatar julkaisi kuuman kuvan pepustaan et ne tulee tunnetuksi pepuistaan. Mä esim seuraan instas tiedenaisia ja niiden oivallukset ei päädy uutiseksi. Tai et uuh nainen häikäisi tutkijan työllään. Mut pääasiassa naisiin liittyvät uutiset on tissit ja peppu. Nytkun mulla oma tyttö ni haluisin et enempi julkaistaisiin niitä juttuja missä kerrotaan naisten oivalluksista eikä aina kuinka kuuma se nainen on se luo valtavia ulkonäköpaineita. Ku se mitä ajattelee pitäisi olla se ykkös juttu.
En suosittele et lapsille tarjottaisiin päihteitä. Vaan fokus hyviin juttuihin.

.sitten joskus 50vuotiaana kun mä olen seniili pappa. Mut aika näyttää ja pitäähän siitäkin joskus jutella.
Mitäs ihmeen mömmöjä oot vedellyt koko ikäsi?

Itse en mitään, joten olen edelleen muistiltani noin partaveitsen luokkaa. Älä pliis yleistä ja leimaa kaikkia itseäsi vanhempia. Koin viestisi hyvin loukkaavana ja ikärasistisena!

• Tykkää
Reactions: ruuttis
eikö ysin tytär saa seukkailla edes kunnon poikia?

tuollakeinoin et saa koskaan ylennystä papaksi
Nojoo tottakait. Mut tiedän millasia monet miehet on ni sehän siinä vituttaa. Esim juttelin yhden naisen kaa ni se sanoi et sen ahdistelu alkoi jo kolmetoistavuotiaana. Et mä en viellä tiedä miten reagoin. Ja kuuluuhan se tapailu yleensä elämään ja annan toki tyttäreni elää. Ei siin.