P
perhonen
Vieras
Löytyykö täältä joku, joka tuolla ebayssa asioitsee?
itseäni kiinnostaa kovasti.. onko millanen projekti sinne rekisteröityä? kaikki tieto otetaan kiitollisena vastaan
(hyvät ja huonot)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Olen ostanut sieltä viime aikoina paljonkin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hei:...ainiin ja muutakin piti kirjoittaa..![]()
Joo, ei siinä sen kummempaa kuin muuallekaan rekisteröitymisessä.Älä kuitenkaan ala hommaan, jos sun enkku ei ole hyvä, koska sitä sä tulet tarviimaan kautta matkan. Ostokset ja kysymyset tuotteista kun tehdään ja tulevat englanniksi (sekä kaikki muu kommunikaatio). ...voi helposti käydä hassusti, jos ei tajua kaikkea.
Mut ihan samalla tavalla sieltä ostetaan kuin huuto.netistä. Sielläkin on buy-it-now-price eli osta heti -hinta, joka toimii nimensä mukaisesti. Ja sit on aina mahdollista myös huutaa huutokauppana. Parempaa kuin huutiksessa siellä on musta se, että voit kerätä tuotteita itsellesi omaan listaasi ja sieltä seurata niitä (watching). Helpottaa...
Suuri kiitos tästä!!nuo tullijutut onkin ihan tuttua touhua ja oma englanti on kyllä omasta mielestä hyvä, ymmärrys sekä puhuminen
kiitos vielä!
Muista, että jos tuote sijaitsee EU-maan ulkopuolella, sulla voi hyvinkin napsataa siihen vielä Suomen päässä ALV 22 % ja tulli 12 %. Mutta tämä on paikkakuntakohtaista ja sittenkin enemmän säkästä kiinni... Itse en ole noita koskaan joutunut maksamaan, vaikka osasta ois pitänyt periaatteessa mennäkin (tarkistin tullilta vielä etukäteen, että meneekö ja sanoivat, että menee. Mutta sitten ei ollut mennyt kuitenkaan, sain tuotteen suoraan kotiin. En tietty valita..)
Siinä on myös se, että huutiksessa on ehkä turvallisempaa kuin ebayssä. Minusta ainakin, molempia käytän. Ulkomailta tullutta tuotetta ei niin vaan palauteta, vaikka se ois kovinkin erilainen kuin kuvassa. :/ Menetät meinaan yleensä postimaksut, jotka on lähestulkoon suurin osa tuotteen hinnasta...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:käytän vain ebayta, en huutista ollenkaan. tulleja ei mene jos tilaat ebay uk:sta...
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:käytän vain ebayta, en huutista ollenkaan. tulleja ei mene jos tilaat ebay uk:sta...
Silloinkin kannattaa varmistaa aina itse, että tuotteen sijainti kohdassa lukee joku EU-maa. Koska jos tuote lähtee Hong Kongista tai vastaavasta, ei auta, että se on Brittien ebaystä. Siitä voi silti mennä samalla tavalla maksut kuin jenkkien ebaystäkin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:käytän vain ebayta, en huutista ollenkaan. tulleja ei mene jos tilaat ebay uk:sta...
Silloinkin kannattaa varmistaa aina itse, että tuotteen sijainti kohdassa lukee joku EU-maa. Koska jos tuote lähtee Hong Kongista tai vastaavasta, ei auta, että se on Brittien ebaystä. Siitä voi silti mennä samalla tavalla maksut kuin jenkkien ebaystäkin.![]()
joo totta tuokin! itse kyllä tilailen aina vain muutaman euron ostoja, koskaan ei oo ylittänyt sitä 50 euroo (eikös se oo tullin raja)... ja aina kun on jostain eu:n ulkopuolelta tullut lähetys, myyjä on itse kirjoittanu siihen, että gift...