V
vierailija
Vieras
Pistä hakuunMeillä vältetään myös natriumglutamaattia. Ei tee hyvää aikuisellekaan, saati sitten lapselle..
Spc+fimea+glysiini ja kerää ne talteen kun joudut lääkäriin
sama vaikutus sillä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pistä hakuunMeillä vältetään myös natriumglutamaattia. Ei tee hyvää aikuisellekaan, saati sitten lapselle..
Koisoallergiqssa myös.Appelsiini ja tomaatti ovat ruoka-aineita, jotka voivat vapauttaa histamiinia elimistössä suoraan ilman immuunivastetta ja silloin puhutaan yliherkkyydestä. Vaikka tomaatti olisi kasvatettu kuussa niin joillekin se aiheuttaa yliherkkyyttä.
On sulla housuissasi.Koisoallergiqssa myös.
Sama vaikutus kuin tuossa.Ja glysiiniä on niin monessa mukana![]()
Krista Kiuru !Ja sama vaikutus on mineraalisuolalla- moni ei sitä taida tietää?
wauMutta oliko ne kotihoidossa tuohon asti?
Toivottavasti ootte lääkärin hoidossa, koska jos ette ole lisäaineetonta sapuskaa saattaa olla vaikea, ellei jopa mahdoton saada. Ja jos allergia todetaan, tarvitte edelleen ne todistukset. Tai sitte pistätä omat eväät mukaan. Ootko muuten varma ettei lapset syö salaa sulta mitään?
Pistä hakuun
Spc+fimea+glysiini ja kerää ne talteen kun joudut lääkäriin
sama vaikutus sillä.
Samano, olipa ap:n lasten oireilut ihan mitä tahansa, niin mun migreenit, suolistovaivat ja muut epämääräiset säryt ainakin poistu jättämällä noi lisäainepaskat pois. että ihan mielelläni oon vaikka hippi, tai ihan mikä muu tahansa, kunhan oon terve![]()