E-pillerit vai minipillerit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti kahdelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti kahdelle

Vieras
Mä olen syönyt e-pillereitä (Tri femoden) ja nyt olen alkanut miettimään muita vaihtoehtoja. Hyvin ovat toimineet noi e-pillerit,mutta mulla vaikuttaa mielialaan tosi paljon tai ainakin uskon,että monet hermostumiset ym. johtuu pillereistä. Niin ja onhan haluttomuuskin ollut ongelmana koko ajan :whistle: Ihme,että mies jaksaa vielä mua ylipäätään! Niin kun luin minipillereistä,että niiden ei pitäisi vaikuttaa mielialoihin niin paljoa. Kokemuksia =)

mä söi enne raskautta tri-femodenia joka sopi melko hyvin.raskauden jälkeen alotin cerazette minipillerit ja vaihdoin ne taas tri-femodeniin kun mielialka vaihteli ja oli haluttomuutta varsinkin kun imetys alkoi vähetä.mutta 3kk jälkeen lopetin nekin ja olen nyt luomuna ja katson olenko muuttunut todella tällaiseksi ihmeelliseksi tyypiksi vai onko hormooneilla osuutta asiaan.tuntuu ettei hormonit enää sovi raskauden jäökeen....
mulla pahinta totaalinen haluttomuus ja mielialavaihtelut sekä rajut raivarit ja ahdistuskohtaukset!

Niinpä. Musta tuntuu,että oon joku hormonihirviö jolla harvemmin yhtään kokonaista hyvää päivää. Aina jostain kiehahtaa yli ja välistä niin kovaa,että tuntuu etten pysty itsekään hillitsemään itseäni :o Meillä kyllä alkamassa 4.avioliittovuosi huomenna ja tuntuu,että se vaikein on edessä. Ehkä tämä elämäntilannekin vaikuttaa paljon...mies paljon poissa ja mä lasten kanssa ja yritän pysyä järjissäni :ashamed: Joskus tuntuu niin toivottamalta. Luomuksi en uskalla ryhtyä,koska yllätysraskaus tällä hetkellä olisi täysi katastrofi :kieh:

niinpä mulla noita raivareita riittää ja kokonaista hyvää päivää ei ole!
no siis en ihan luomuna ole eli kortsulla mennään vaikka kumpikaan ei meistä erityisesti tykkää....itselle raskaus ei ole katastrofi mutta mies ei vielä halua toista.
kokeile hormonikierukkaa!

Yhteistyössä