e-pillerit lopetettu,kuinka nopeasti raskaaksi

  • Viestiketjun aloittaja "hmmm"
  • Ensimmäinen viesti
"hmmm"
elikkä kuinka nopeasti tulitte raskaaksi.nyt olen ollut syömättä pillereitä 2 viikkoa.
Jänniä mahavihlomis ja ilmavaivoja alkanut tulemaan.muilla ollut samaa?
kun lopetti pillerit.
 
Mä raskauduin neljännestä kierrosta. Olin käyttäny pillereitä reilun vuoden. Mulla oli kans ihan järkkyjä vatsan vihlomisia pillereiden jälkeen ja kävin niistä lääkärissäkin, mutta kyllä ne sit loppui yhtäkkiä, kun tulin raskaaksi :D Tuli muut vaivat tilalle :D
 
"miima"
Tulin ekasta kierrosta. Ja oon kuullut että moni muukin on tullut. Mutta sitten toisaalta oon kuullut myös että monella on kierto sekaisin pitkään ja siksi kestää myös raskautuminen. Että yksilöllistä on.
 
Mulla oli ongelmana se, että noiden 4 kuukauden aikana, kun olin ilman pillereitä, niin ovuloin vaan kahtena kuukautena. Pillereiden jälkeen nuita ovulaatio-ongelmia esiintyy usein. Suosittelen syömään foolihappoa, koska sen on havaittu auttavan ovulaatio-ongelmiin :)
 
"hmmm"
kuinkas yleistä tuo on että tulee kaksoset?kun monilla tuttavilla käynyt että odottavat kaksosia.
Kuukautiset alkavat viikon päästä tai pitäisi ainakin alkaa.
Raskaaksihan voi tulla muulloikin kuin ovulaatio aikana,eikö?
 
ko
[QUOTE="hmmm";23244451]kuinkas yleistä tuo on että tulee kaksoset?kun monilla tuttavilla käynyt että odottavat kaksosia.
Kuukautiset alkavat viikon päästä tai pitäisi ainakin alkaa.
Raskaaksihan voi tulla muulloikin kuin ovulaatio aikana,eikö?[/QUOTE]

No tuota... raskaaksi tullaan nimenomaan ovulaatio-aikana, mutta se ovulaatio-aika voi tulla eri aikaan kuin olettaisi ;)
 
Lortsy
kaikilla on onnistunut näemmä hyvin.. Meillä meni 8 kk mikä sitten loppujen lopuksi päättyi keskenmenoon vk 11. Seuraava raskaus alkoi 4 kierrosta ja nytten mennään 7+0 toivottavasti loppuun saakka.

Tosin itse käytin säännöllisesti kaikenlaista hormonaalista ehkäisyä n. 10 vuotta ennen yrittämistä, joten silläkin todennäköisesti on merkitystä.
 

Yhteistyössä